MapleStory Finger Point

tisdag 28 september 2010

1 månad idag.

Idag är sista normala dagen på Clas Ohlson denna veckan.
För imorgon går jag bara till 12, sedan blir det hemgång och sedan iväg till Eskilstuna.
Har längtat så mycket att det gjorde ont (speciellt igår). Men nu är det bara en dag kvar.

Idag har jag och Elina en månad tillsammans och det känns lite knepigt.
Alltså en hel månad har redan gått sedan vi satt på min utsiktsplats och frågade
varandra om vi ville vara den andras pojkvän eller flickvän. Gick rätt mysigt till.
Klockan var runt 5 på morgonen och det var bäcksvart ute då vi kollade på stjärnorna.
IMAG0201

Nu när jag ska åka iväg är jag lite fundersam över hur jag ska packa och vad jag ska packa.
Jag måste försöka få med mig så mycket som möjligt och det ska gå att bära också även om
jag nu ska sitta på ett tåg några timmar.

DSC02237

Varför lever man? Det har jag svaret på.
Man lever för kärleken, allt annat ger svårigheter i livet.

1 kommentar:

  1. Jag älskar dig älskling du är bäst<3 Grattis på en månadsdagen :D

    SvaraRadera