MapleStory Finger Point

fredag 24 september 2010

Blubb

Som min bror sa igår så är det väldigt mycket just nu i mitt liv där man är utsatt
för flörtning. Sist sa en tjej att jag skulle lägga till mig på Facebook eftersom hon
hade skrivit på lappen på kvittot då hon lämna tillbaks en högtalare till sin Ipod.
Och idag var det en annan söt tjej som var nästan generad i sättet som hon prata
och tittande neråt istället för att få någon bra ögonkontakt. Så när hon skulle få tillbaks
sina 14kr efter hennes köp, så sa hon tack så mycket på ett väldigt lustigt sätt.
Börjar kännas lite konstigt nu när det är så mycket på kort tid.

Jaja brukar vara såhär i perioder. Var en igår förresten blondi som titta som fan in i spårvagnen
där jag satt då jag skulle hem efter ha slutat på Clas Ohlson. Jag vägra titta bort eftersom vi hade
fått ögonkontakt, så hon bara smile:a och fortsatte titta och strunta i hennes kompis som satt
precis bredvid och prata med henne (såg munrörelserna och sedan fick hon en knuff på armen).
Spårvagnen hade börjat åka iväg och en vägg kom i mellan våran blick emot varandra och då
passade jag på att titta bort då hon inte såg mig ändå. Var lite kul att man är förbjuden frukt
igen faktiskt och något annat som är kul är ju också att man känner sig fin eller värd att lägga
märke till. Sånt värmer, men nog om att tjejer tittar en massa på mig :P

Och nej självförtroendet är fortfarande inte på sin topp som den brukar vara.
Vet inte varför men det har varit såhär i över en månad nu, fattar verkligen inte varför.
Jaja nu ska jag inte tänka negativt utan nu ska jag se framemot denna helgen då man är
ledig och har nada att göra. Eller ah en arbetskollega ska ha fest med England som tema.
Men jag har inget som kan anknyta till England så det hade ju inte passat att gå dit vanlig.
Så det blir nog en lugn helg bara. En tjej som jag gjorde en blogg till frågade dock om jag
och hon skulle ta en fika eftersom hon ändå inte har något att göra. Så vi får se hur det
blir, hon är ledsen för att kärleken i hennes liv jävlas en hel del och jag förstår att det
är jobbigt för henne, men hade själv inte velat känna hur det läget är som hon sitter i.

IMAG0300

Apropå något helt annat så fick vi kollegor lite bulle för vi hade jobbat så bra under veckan.
Så jag fick allt tryckt i mig lite innan jag åkte hem idag, den var mega god faktiskt och den
kändes fortfarande varm även om den hade stått framme några timmar och jag fick även
ätit en Billys Pizza till lunch.

Jag skriver kanske något mer inlägg senare, för nu fick jag ont om ord konstigt nog.
Vi hörs senare för er som vill läsa mera <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar