MapleStory Finger Point

torsdag 23 september 2010

Orka!

Idag har jag plågat mina ben/fötter genom att stå i kassan 3 timmar på Clas.
De timmarna i rad var ingen hit precis, men så otroligt skönt att få sitta ner nu.
Ikväll blev det tacos mat, dock så finns det inga bröd till det men det var ju gott ändå.
Jag har nu kollat en del avsnitt med min bror och vi skulle ha sett Robin Hood filmen,
som nog fortfarande går på bio om jag inte är helt ute och cyklar.

IMAG0297 IMAG0298

Men den var 2 timmar och 43 minuter lång, så vi tar den imorgon eller på lördag.
Mina kollegor ville att jag skulle vara med på en privatfest där temat skulle vara engelskt.
Dock så har jag ingenting som kan tolkas vara engelskt. Så det blir nog att jag inte går
på det, eftersom det också kostar lite pengar om man ska ha med sig lite alkohol.
Dem skulle ut på en krogrunda efter det, men man kunde vara med på ena saken
först om man inte ville gå ut sen. Men ah nu lämnar vi det.

Jag har varit så himla trött de senaste dagarna och jag vet inte varför.
Antingen är det för att jag verkligen pushar mig själv att köra hårdare och
fler timmar på jobbet. Eller så är det för efter en lång och hård dag på Clas,
så kör jag ändå min träning. 5-6 gånger i veckan har det varit nu det sista.
Tror jag skippar träningen idag och dör på min säng nu istället.

Imorgon är det dags att gå upp tidigt igen och sedan blir det helg.
Jag ska sova så jävla mycket så det finns inte! Sova sova och sova!
Längtar så otroligt efter tisdag och onsdag nu.

På tisdag ska jag ha ett avslutande möte med min chef och min SIUS konsulent
som fixade min praktikplats. Det blir säkert ett betyg i handen och sedan lite prat
om att jag inte ska flytta. Men som sagt jag har bestämt mig och ingen annan kan
säga vad jag ska göra och inte. Så dem kan ta sig någonstans.
Blir väll att släppa lös taggarna som jag ogillar att ta fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar