MapleStory Finger Point

onsdag 22 september 2010

Överraskning på posten! <3

För ett par dagar sedan ville Elina ha mitt konto nummer och jag blev lite fundersam över
vad som nu skulle hända. Sedan fick jag reda på att hon ville hjälpa mig med tågbiljetten
dit så jag fick en hel del (väldigt tacksam eftersom jag har så dåligt med pengar plus min
stora skuld till min mamma). Sedan fick jag höra att jag skulle få en överraskning och det
kom allt mer ledtrådar och jag fatta ingenting. Men nu kom överraskningen i brevlådan och
min bror hade lagt det på tangentbordet, men jag öppna det inte utan att flickvännen skulle
få se min reaktion, så vi satt på tinychat där vi har igång våra webcams (hela gänget från Skype).
Och sedan hade vi igång Skype, och medan jag läste vad som stod på kortet fylldes mina ögon med
vätska och jag kände hur varm jag blev i kroppen. Jag kände vad ska jag komma med nu då?
Fick inte sagt något mer än “Tack baby, jag älskar dig också” och visade upp det hjärtat jag
fick med kortet. Här är kort på hur det såg ut men ni får inte veta innehållet :)

IMAG0294 IMAG0295

1 kommentar:

  1. haha du behöver inte komma med nått baby :) Din kärlek är allt jag behöver. Och detta va ett litet sätt att visa min kärlek på:D älskar dig<3

    SvaraRadera