MapleStory Finger Point

onsdag 22 september 2010

Göteborgs Hjulet och El Corazon

Kvällen har varit hur bra som helst och det var länge sedan man hittade på något
bara vi tillsammans. Senaste vad jag kan komma på var nyår då jag var tsm med Angelica.
Då vi satt på Halta Lotta och hade nyårssupé som var mega gott. Min dag har varit helt uppbokad
och jag har inte varit hemma ens en timma totalt efter jag lämnade hemmet imorse.

06:10 –> Iväg till jobbet
15:20 –> Till försäkringskassan
16:35~ Hemma en stund
17:05 –> Åkte iväg igen
22:00~ –> Hemma igen

Här kommer lite bilder från kvällen kommer här iaf. Tack för kvällen Håkan.
IMAG0266 IMAG0267 IMAG0274 IMAG0276 IMAG0278 IMAG0281

Efter vi hade åkt Göteborgs Hjulet så gick vi runt och kollade efter en lämplig restaurang.
Så tillslut bestämde vi oss för att gå till den som min mamma och hennes kille brukar gå till och äta.
Och det är super mys verkligen, och tjejerna bredvid kollade som fan och mamma gjorde narr av dem.
Dem pratade så löjligt, ni vet sådär som alla tjejer gör då dem umgås med sina vänner.
”Asså jag bara bah okej, ah du vet” osv, var skit kul att höra. Man förstår ju att de
inte pratar så när dem inte är med varandra, utan det är något sätt att kommunicera
med varandra då man är fler i kompisgemenskapen eller nått. Ah ni hänger med.
Kvällen var ännu en gång mega lyckad och jag är svin trött. Så jag ska lägga mig
nu, fast först träning, det lägger jag inte åt sidan. Funderar på att lämna blod
på Måndag också kanske.

IMAG0286

PS: 300kr i dricks fick han, andra gången vad jag vet nu haha. Vi blev bjudna på lite extra saker pga av förra gången han fick dricks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar