MapleStory Finger Point

onsdag 22 september 2010

Min dag hittills <3

Idag har jag fixat med mitt schema så nu åker jag iväg nästa onsdag till Eskilstuna.
Stannar från Onsdag till Måndag då jag åker hem igen. Det blev en hel del ändring i
mitt schema jag ska hålla mig till, men egentligen handlar det bara att jag gör mina
timmar och det är nu ordnat. Gått en extra timma idag och ska göra det imorgon också.
Sedan har jag flyttat mina lediga dagar till nästa vecka på torsdag och fredag och veckan
därpå flyttat min Onsdag till måndagen. Så allt är ordnat så jag kan åka till flickvännen.

IMAG0265

Idag hämta jag ännu en gång lasten från lastkajen och åkte som fan fram och tillbaks på lasttrucken :D
Man måste försöka göra sin arbetsplats till en lekstuga ibland och ha kul på jobbet annars blir det nog
ganska tråkigt i längden. Jag fick respons på min lapp jag hade skrivit på våran anslagstavla i personal
rummet där vi kan skriva roliga saker vi har hört, så vi andra kan få reda på vad för roliga saker som
händer mellan än själv och kunden. Så jag hade skrivit om den konversationen jag och den där tjejen
som flörta med mig i kassan. M. sa till mig idag “Hur är läget playern haha, jag läste precis lappen”.
Så fick jag höra en annan rolig sak som han var med om i helgen, som var jävligt roligt.
Han hade haft en visning på sitt rum han ska låna ut i ett halvår och killen som var där
han fick höra orden “hejar du på *sedan sa han ett fotbollslag* ?” och då bara han luta sig
bakåt och ramla ihop på golvet och börja skaka och ögonen åkte som en pingisboll *donk donk donk*
Han hade frågat om han behövde någon medicin eller vad det var som hände, men då blev han normal
igen och sa “Ett glas vatten hade varit bra” och var helt klar vaken. Helt sjukt , han fick som sagt inte
rummet haha. Jaja nu ska jag börja göra mig i ordning för att åka iväg.

Jag ska nu fira min mamma som fyllde år i lördags med att åka Göteborgs Hjulet och sedan ut och äta.
Så vi får väll se hur kvällen går och hur det var att åka det hjulet. Skriver kanske något mer när jag kommer
hem igen, om klockan inte är allt för mycket. Ska som sagt jobba imorgon också och då är det den där extra
timman som ska in också. Kram på er, fast mest till min kusin som betyder jävla massa, så hörs sen!

IMAG0071
Detta kortet som jag tog blev så jävla bra sist jag var där med Elina och Martin! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar