MapleStory Finger Point

tisdag 21 september 2010

Film tittande med broder Victor.

Kvällen har bestått utav filmtittande med min bror.
Vi skulle egentligen ha sett en massa avsnitt av serien Naruto, men jag tänkte
att min bror skulle få se filmen Tjenare Kungen. När jag såg den första gången
sa jag såhär “Va en film med en massa punkare, åh då kan du titta själv. Jag kan
spela mobil spel eller nått”. Men när filmen var igång så fastna jag, den är verkligen
jätte bra och rolig att se, en film jag rekommenderar även om jag inte gillar svenska filmer.

tjenare-kungen

Nu ska jag stänga ner och köra igång med min träning som vanligt.
Har inte fått sovit något på dagen och ändå sov jag drygt 2 timmar inatt som var.
Men jag har varit vaken hela dagen och jag är inte så jätte trött ändå.
Mesta dels bara i kroppen men det är inte så konstigt. Jaja nu ska
jag stänga ner och säga hejdå till gänget på Skype.
Natti natti på er och sov så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar