MapleStory Finger Point

tisdag 28 september 2010

Nu var det så gott som färdigt packat.

IMAG0322

Ändrade min packning då jag får låna min mammas stora väska.
Fick med mig mer än hälften av alla kläder jag äger och lite annat smått och gott.
Ska packa ner lite saker till men vi får se hur det slutar. Den har hjul som tur är.
Annars hade det varit tungt ^^, Ska nog ner till affären nu och handla lite bröd
och mjölk och även lite resegodis till imorgon, har ju fått pengar nu.
Iaf hälften, försäkringskassan har inte gett mig pengar ännu *snyft*
Men det kommer väll får vi hoppas.

Ska fråga min bror om han vill hänga med och sedan se ett avsnitt av någon av de 3 serier vi kollar på.
Men han vilar nu så han vill nog inte hänga med, men ah allt löser sig. Kan ju säga såhär att dehär med
att packa ner så mycket och knappt behålla något kvar här hemma kändes lite konstigt men ändå bra.
Det känns bra och det känns rätt, så jag tvekar inte någonstans även om det stora äventyret är nära
nu. Cirka en månad kvar tills man inte längre bor i Göteborg, och innan dess ska jag ha träffat
Jonathan, Nathalie och Chris och gärna fler som önskar att få träffa mig en sista gång på väldigt
länge. One ticket in no ticket out blir det i slutet av nästa månad <3

Jaja nu skriver jag en massa skit igen och du har läst det haha. Tönt!
Kul att jag har fått fler frågor i min frågelåda, sist var det en fråga på hur många tjejer jag har
haft sex med. Så är ni nyfikna kolla där och skriv gärna en egen fråga så jag kan besvara den
så gott jag kan :P Hej sålänge!

1 kommentar:

  1. Dagen D är på G ;D
    Haha det kan inte vara lätt det där med att försöka packa smart :P
    Men det löser sig alltid ^^

    Ha det supertrevligt i E-tuna ! :D

    kramar

    SvaraRadera