MapleStory Finger Point

onsdag 29 september 2010

Min dag har börjat bra :)

Idag tänkte jag gå upp för att koka lite ägg, men riktigt så blev det inte.
Jag hade stängt av båda mobilernas alarm och jag vaknade 05:38 och jag går alltid
runt 06:10 för att hinna med min spårvagn. Så det blev att äta 3 mackor snabbt och
sedan iväg. Men jag tänkte hela tiden “okej lite stress nu, men jag slutar ändå klockan 12”.
Men så blev det inte heller! Jag hade visst en lunch timme även om jag inte skulle ha det :P
Så jag slutade klockan 11 redan och har nu ingen stress överhuvudtaget med att hinna till tåget i tid.

IMAG0323

Nu är det bara ett par timmar kvar så ska jag åka till centralen.
Men först blir det avsnitt med min bror, Naruto Shippuuden avsnitt 20 blir det alldeles strax.
Tjo tjo och fråga gärna en massa fler frågor om ni vill i frågelådan till vänster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar