MapleStory Finger Point

torsdag 30 september 2010

Tack för ikväll Malin och Fidde

Kvällen med flickvännen och hennes systers familj har varit riktigt trevlig.
Jag hade inga förväntningar på hur det skulle gå men hoppades på att vi
skulle ha det trevligt tillsammans, och det gick bättre än vad jag hade tänkt mig.
Jag gillar hennes syster och hennes kille, dem verkar så schyssta och snälla.
Goa människor som jag hamnat med :)

Jag är rätt seg , så mycket att ta in och lära sig.
Och apropå att allt är så bra, så har jag gått till Clas Ohlson butiken här i Eskilstuna.
Fick snackat med en som hade kontakt med min chef där jag är nu och han har nu
sparat en plats åt mig för att jag ska kunna vara sysselsatt. Så nu har jag löst så
jag får praktik på Clas Ohlson här när jag har flyttat hit. Så nu är det bara att
snacka med min SIUS Konsulent så jag blir förflyttad med arbetsförmedlingen
och sedan är det bara adress ändringen som ska göras. Sedan är precis allt
klart för mig, det flyter verkligen på ett bananskal och jag är super glad.

Tänk att allt kan bli såhär bra.. Känns lite orättvist när jag vet att många
jag känner får stå ut med det ena efter det andra. Och då menar jag på lite
mer andra områden som problem inom familjen, kärleken som aldrig hittar rätt osv.
Hade gärna velat dela med mig av den lycka och det flytet som jag har.
Men det går ju inte riktigt till så. Ser fram emot att få några utav dem
vänner som jag verkligen tycker jätte mycket om nu när jag kommer hem igen.
Ska ju som sagt flytta snart och då blir tillfällena inte alls lika ofta som sagt.

Kram till er alla, nu ska jag bada :D:D:D

2 kommentarer: