MapleStory Finger Point

lördag 30 oktober 2010

Dagen på stan.

Idag skulle jag vakna klockan 10 tyckte jag. Men jag måste ha ändrat mig för jag
vakna utav mig själv klockan ett, och då hade jag ungefär drygt en timma på mig
att stå på stationen då jag skulle möta upp Caroline. Vi hade inga större planer mer
än att vi skulle kanske ta en fika eller gå till Buttricks en sväng. Men efter våran
promenad dit, så var det till och med kö utanför, så vi strunta i det.
Träffen var betygsmässigt väldigt bra och smset jag fick efter vi
fick sagt hejdå till varandra löd:

“Va kul det var att träffa dig och jag hoppas du tycker desamma”
Sen lite efter det fick jag “Längtar redan tills nästa gång vi träffas”.

Lalalala , lätt att få denna i huvudet.

Och för er som har hört att det har varit rätt mycket kaos i Göteborg med bomber osv.
Så kan jag säga att det var en hel del poliser precis överallt, det tog inte ens 5 minuter
mellan alla poliser vi såg. De var överallt verkligen, aldrig sett så mycket på en dag.

Jag ska nog fortsätta med att bygga på hemsidan.
Nu vet jag att Jeanette och Emelie vill vara med, så det får jag försöka fixa idag.
Problemet är att jag inte får FTP programmet att funka, så jag får ladda upp en fil
i taget istället för att dra in alla filer i programmet. Ah lite krångligt att förklara i ord
för er som inte kan dedär. Men vill ni vara med så fråga mig bara :)

Nu ska jag sluka i mig de sista Chilinötterna och dricka mitt mumsiga helt vanliga kranvatten.
Sedan blir det väll att vara uppe inatt också. Får se hur kvällen går, men det blir säkert jätte bra.
Tjo sålänge, nu blev det ett ganska kort inlägg, bra eller dåligt? :P

1 kommentar:

  1. Nej vad kul =D har du träffat henne nu??? :) Hoppas verkligen det var en awesome dag!!!

    och Buttricks???

    SvaraRadera