MapleStory Finger Point

söndag 31 oktober 2010

Sen frukost sådär halv fyra på dan?

Citat ifrån en låt C.S ladda upp på sin blogg.
”I knew I woudn’t forget you, and so I went and let you blow my mind”.

Idag vakna jag utav att C.S skickade ett sms, att det var tråkigt utan mig vid datorn.
Så jag hade ju såklart sovit tillräckligt på soffan i mammas rum. Och jag somna på kläderna
på och allt, så det kändes ju lite tråkigt. Men men nu slipper jag ta på mig iaf haha ett steg mindre i vardagen.

Nu har jag suttit lite med gänget på Skype och äter nu mina goda skinkmackor och vad har jag på?
IMAG0415

Idag blir det en lugn dag och musik, MSN, Skype och Tinychat.
Jaja orkar inte skriva nått mer just nu, nu vet ni iaf att jag äter
väldigt sen frukost och att jag mår bra iaf. Satt uppe rätt sent inatt
också och prata på Skype som vanligt. Det är verkligen beroende framkallande
att sitta och skoja och prata om allt möjligt. Det tar aldrig slut på samtals ämen.
Visst kan det bli lite segt vissa stunder, men då är det oftast för att alla är lite
små trötta och är lite sega.

2 kommentarer:

  1. Skönt att din söndag blev lugn i alla fall :) haha hade gärna bytt. Match mot GUIF med två avbytare gör en ganska slutkörd du... x)
    men deras bortamatch avklarad iaf. så skönt det ! redan duschat men tror jag ska vara fräck och låna badkaret här hos M ändå (A)

    SvaraRadera