MapleStory Finger Point

söndag 31 oktober 2010

Jul på Liseberg!

Evelina, du hade kommenterat inlägget då den dagen jag hade skrivit om att jag träffa Caroline.
Och dagen var så som du kommentera, det var verkligen en dag utöver det vanliga och det var svårt
att släppa blicken vid ett antal tillfällen (kände mig dum för det haha).

Ser väldigt mysigt ut :)

Jag och Caroline har ju redan bestämt att vi ska gå på Jul på Liseberg och nu idag bestämde vi oss
för att gå på bio tillsammans. Så vi ska bestämma någon film någon dag, den senaste frågan om
film kategorier jag gillar måste ha varit från henne :P Men nu gissar jag bara.
Gillar även en viss grad komedi och gärna en del thriller/action också.

Över till något mer aktuellt så har jag fortsatt lite med hemsidan och jag har inte kommit speciellt
mycket längre. Men jag har skrivit en liten text på två utav fyra personer som ska vara med på sidan.
Jag behöver få gjort om bakgrunden iaf för den ser inte alls bra ut för tillfället.
Länken har inte lagts  upp ännu för det är alldeles för kass beta om man nu
kan kalla hemsidan för det. Den är ju som sagt under uppbyggnadsfas.

Något annat som är lite roligt är att vissa personer inte kan gå vidare.
Utan fortfarande vill försöka åtminstone göra mig pissed eller ledsen i ögat.
Vi får väll se hur länge de orkar för det är ganska roligt att de spenderar tid
på mig som de ändå inte gillar. Så länge de hör av sig måste det vara så att
jag är intressant i deras ögon.
Hoppas eran helg har varit bra, för min har varit magisk Kär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar