MapleStory Finger Point

lördag 30 oktober 2010

Tack Emelie!

Tack för låten Emelie.

Ville påpeka att jag har tagit mig över 15 tusen besökar siffran nu sedan jag börja blogga.
Och även att jag har slagit rekordet på antal inlägg i månaden då detta blir 75 inlägg denna månaden.
Jag kommer kanske hamna på 80 innan nästa månad börjar. Tidigare har mina högsta månader
varit på 70 inlägg två månader irad (juli och augusti månad). Och nu har jag skrivit totalt 272 inlägg.

Jag har funderat lite mer på min morfar nu på kvällen men är inte speciellt orolig.
Men jag hoppas att han får den hjälpen han ska ha så det blir så bra som möjligt.
Jag är ganska trött utav mig och jag vet inte hur länge jag orkar vara uppe inatt.
Men jag ska försöka lyssna på go och glad musik så jag kommer igång. Jag har
även fått ett uppdrag ifrån min mamma att väcka henne klockan halv sex.
Så det borde jag nog fixa iaf, blir nog en lätt match tror jag.
Sen efter det nångång blir det till att sova.

Jag har förresten fortsatt lite med hemsidan igår natt och det gick väll sådär.
Det som behövs är namn på de som vill vara med på hemsidan jag gjort.
Allt som kommer ges ut av information är bild på dig som är 150x150 pixlar.
Förnamn och efternamn och sedan hur vi träffats eller vilka minnen jag haft
under den tiden vi haft kontakt. Allt ifrån minnen som sagt till vad jag tycker
om han/hon. Så än sålänge har jag 4st som velat vara med.
Danne, Putte, Evelina och min bror. Vill du vara med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar