MapleStory Finger Point

lördag 23 oktober 2010

Jag är en bra människa :)

Vissa dagar känns mer eller mindre värdelösa men idag har jag faktiskt gjort något bra ändå.
Även om dagen har varit ganska seg och kändes värdelös så har jag ändå lyckats göra någon glad.

w

När man är inne på ett ämne och personen tycker att allt är åt helvete, så kan det bli något mildare
om man faktiskt får höra sanningen utav någon utomstående. Så jag la en kommentar och jag fick
ett leende som ni ser på bilden :D Skrev att så skriver jag inte bara för att vara snäll även om jag
nu är det också haha. Man ska hålla sig till sanningen och man ska försöka finnas och stötta sina
vänner så gott man kan.

Nu får jag en bra låt ifrån Caroline, så den ska spelas många gånger nu ikväll.
Ännu en bra låt som man får spelat sönder är påväg. Och väldigt många små inlägg
på bloggen idag. Vad tycker ni om det? Bättre eller sämre?

Ont om frågor nuförtiden också. Ni vet väll att ni kan fråga vad som helst i frågelådan till
vänster. Så försöker jag svara så gott jag kan, så var inte blyga nu :P

1 kommentar: