MapleStory Finger Point

lördag 23 oktober 2010

Lalalala

Denna kvällen har varit väldigt fylld utav chatt konversationer.
Stöttning och chattning med personer man tycker om en hel del.
Blev lite nerstämd då jag fick reda på att min vän mår dåligt över en sak.
Och jag försökte så gott jag kunde med att försöka få henne att förstå att
jag faktiskt bryr mig och att jag finns vad det än är. Jag finns för mina vänner
och det vet ni att jag gör. Jag klarar av att höra saker och ting för jag vill gärna
att mina vänner finns för mig sen när det väl gäller.

Denna låten var rätt härlig men stämmer inte riktigt in nu om man tänker på texten.

Jag har både känt oro inombords och glada tankar inombords nu ikväll.
Och fick en förfrågan att gå på Jul på Liseberg , så där blev man ju väldigt glad.
För jag har aldrig varit där och det jag har hört är att det är mega mysigt där.
Så jag ser framemot detta och hoppas dagarna går lite snabbare nu.

Jag bloggar kanske nått mer inatt eftersom jag är i den känslan att blogga mycket
nu den sista tiden som ni kanske har märkt. Hoppas ni trivs med mina inlägg.
Och att ni hinner med i svängarna. Kram på er alla och hör av er om det är nått.
Finns som sagt för er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar