MapleStory Finger Point

fredag 29 oktober 2010

rrr

Jag får ofta frågan om det har löst sig med jobb nu efter jag flytta hem igen.
Eller om jag kan få tillbaks min praktikplats på Clas Ohlson där jag praktisera nästan
ett halvår. Men min praktiktid tog slut och det väntade inget jobb för mig där.
Så det är bättre att söka mig vidare någonstans. Så jag träffar nu min SIUS
den 8nde och då blir det att söka nya jobb men vet inte riktigt vilken slags
tjänst det ska bli eller som jag vill ha.

Ler med tungan uteJag fick precis reda på en väldigt läskig sak!
Både jag och Caroline har våra pappor i samma lilla stad. Vedum haha, sjukt dehär..

3 kommentarer:

  1. Omogna kommentarer som har ramlat in? menar du frågelådan eller via kommentarer på inläggen du skriver?

    Och sådär är lite jag också, att det samlas på lager tills det bryter ut på något vis. Främst under skoltiden så var det väl så när man ville presetera så bra som möjligt. Men då är det ingen ilska som lagras, då är det bara en enorm trötthet som bryter ut.

    Så just på den fronten är det väl lite skönt att man får en paus från det.

    Och det har jag funderat lite på också. Men fick svar på det nu. Så du sitter i samma sits som jag och massa andra ...

    SvaraRadera
  2. Vedum är ingen stad, det är en håla ;)

    SvaraRadera
  3. dåligt du har censurerat deras namn. Caroline Sjöberg.....

    kram madde

    SvaraRadera