MapleStory Finger Point

fredag 29 oktober 2010

Tack ännu engång :D

nh

Caroline får en andra stjärna utav mig för att hon
skojat med mig från klockan 13:00 tills nu 04:22.
Visst hon var borta lite på dan men annars har vi
chattat massa timmar, och i mina öron låter det
super bra. För jag har haft mega roligt med väldigt
mycket skratt och leenden haha.

Untitled-1

Här är en bild ifrån tidigare på kvällen innan Janne gick och la sig.
Eller då Ullrika inte hade somnat då hon egentligen borde ha pluggat.
Skype är något som förgyllar dagen och inatt har jag fått höra en del
saker som inte riktigt stämt. Så det har varit lite kul att få reda på
grejer som jag inte ens själv visste var sant. Men man lär sig nått
varje dag sägs det som sagt haha.

Tack för för våra chattstunder hittills Caroline det har varit jätte trevligt verkligen. Uppskattar
våra chattstunder väldigt mycket, fast det är ju inget nytt precis men ville skriva det ändå.

Caroline: ska ja publicera eller inte? Ängel
Jocke: DO IT  SkrattarSkrattar
Caroline: du kanske kan stå ut 2 min till ?Ler med tungan ute
Jocke: Neee
Skrattar

1 kommentar: