MapleStory Finger Point

torsdag 25 november 2010

5 timmar spenderade jag med vännen Jonathan idag.

Min dag har inte gått åt till mycket vettigt idag.
Dock har jag fått i mig tillräckligt med mat och nu var det dags för kvällsmat tänkte jag.
Idag har jag pratat med bästisen Jonathan en jävla massa timmar samtidigt som vi spela
Heroes of Newerth. Riktigt kul var det , men vi förlora större antalet av gjorda spel tillsammans.
Men sålänge man spelar ihop så spelar det ingen roll om man vinner eller förlorar.

[15:04:57] *** Samtal från Jonathan P, längd 5:09:18. ***

 

jocke & jonte

n767690593_4783110_739

 

 

 

 

 

 

 

På dessa korten går vi i nian Blinkar

 

 

 

Även om jag inte har sovit på över 24 timmar, ska jag ändå gå över gränsen och träna sen.
Fast jag vet att det är farligt, men ibland lever man livet på sköra trådar *mohaha*
Nä men det är nog ingen fara, jag ska ta det lugnt *fniss*

2 kommentarer:

  1. Träna du om du vill det, men ta det lugnt bara!! Att inte ha sovit på ett tag kan försvaga en, en del.

    och är nyfiken; var är bild nummer 2 tagen? den med massa hus i bakgrunden? :)någonstans i göteborg förstår jag, men var? :P

    SvaraRadera
  2. din lillebroder JAG SÅG EN ÄLG :@25 november 2010 kl. 22:41

    jag läste fort på din tröja o trodde det stod "WESTLIFE" xD

    SvaraRadera