MapleStory Finger Point

onsdag 24 november 2010

Kvällens inlägg.

DSC00598

Jag och min bror kollade på kanske 5 avsnitt av serien som jag nämnde förut och
nu börjar det bli riktigt spännande tycker jag. Och i natt blir det säkert mer tittande
eftersom våran andra serie är vi ju ikapp. Så för snart 24 timmar sedan kom det ut
ett nytt avsnitt som är ett måste att se så fort som möjligt egentligen.
Så där har man lite planer på hur vi ska tillbringa natten.

Tänker rätt ofta på hur förhållanden mellan syskon är och hur jag och Victor har
det. Många är gärna ovänner för det är bråk för att man inte kommer överens.
Eller har sitt egna liv på varsitt håll, så att ha saker att göra tillsammans som
vi båda gillar och hitta på saker och ting ibland som att gå promenader.
Eller flumma sig vid vissa stunder och bara ha allmänt roligt.

PC040274

 

Jag har även denna kvällen fixat Carolines blogg så nu är den finare Skrattar
Så hon blev nöjd och det är ju huvudsaken tycker jag, eftersom det ska
vara roligt att skriva på sin blogg man tycker om utseende mässigt.
Jag har inte lagt ner speciellt mycket tid på kodning och sånt på
den alls, men att ordna en blogg kan ta ett antal timmar beroende
på hur man vill skapa den till. Min blogg ska man nog inte prata
om hur många jag har suttit den med. Hade jag fått timlön hade
jag fått en hel del kan vi ju säga.

Skrattar Såg på Carolines blogg nu att hon tycker det känns som att det var veckor sedan vi träffades.
Och jag känner likadant fast vi träffades i måndags då, fast det känns verkligen inte så. Men det blir
väll väldigt lätt såhär när man går runt och tänker på en person hela tiden. Saknaden är stor, fast en
sak måste jag säga nu när man saknar henne så mycket.

Det är att man känner inte att tiden går för fort och det blir dags att säga hejdå.
Utan man får ut så mycket utav att träffas så det känns bra. Men jag kan nog aldrig få
nog av henne. Vid ett tillfälle gick tiden alldeles för fort och då sa jag det till henne innan
hon gick på tåget hem. Alltid tråkigt att säga hejdå för man vill ju gärna umgås så länge
som möjligt, eftersom vi har det så bra när vi är tillsammans.

Gillar ett stycke på hennes senaste inlägg som jag har velat skriva ut på min blogg innan.
Men inte riktigt gjort det med tanken på att man är lite feg av sig kanske Kär Ah vad vet jag..
Såhär står det iaf.

“Thinkin about you, thinkin about me.
         Thinkin about us, what we gonna be?”

3 kommentarer:

  1. KYKLING! Jocke kykling heter det =P hihihi <3

    SvaraRadera
  2. Haha ja är nog lite kykling av mig ^^

    SvaraRadera
  3. lillebroder höhö25 november 2010 kl. 03:34

    cyckling! :D btw broder, jag håller med dig om det du skriver om oss som bröder -det e verkligen soft (jag tror jag delvis har förändrats en del pga att du va påväg att flytta ifrån oss först o jag kände "Oh no shit!" så jag ville att den sista tiden ihop i gbg skulle kännas bra -men även nu efter känner jag att jag vill ta vara på alla bra stunder/tillfällen att göra kul grejer) :] love you, brother from same pu**y xD

    SvaraRadera