MapleStory Finger Point

onsdag 24 november 2010

Vad hände under & efter promenaden?

Min promenad blev inte riktigt som jag hade tänkt mig att den skulle vara, den blev bättre.
Jag skulle iväg och lägga i mitt test i brevlådan här nere och sedan tänkte jag ta en runda
runt Överåsvallens fotbollsplan bredvid ICA. Sen handla lite bröd och mjölk som behövdes.
Min bror sa först att han inte orka, men om jag ändå skulle in på ICA så kunde jag skicka
ett sms då jag var nästan där. Så han kunde komma och köpa lite smått och gott, för vi
skulle förmodligen se på våran serie vi följer (Naruto).

Medan jag tog på mig ytterkläderna och musiken i öronen så var jag påväg att gå. Men då hade
han ändrat sig och ville följa med, så vi gick min runda och in på ICA. Sen den söta tjejen i kassan
som tittat med en speciell blick på mig sedan jag var tillsammans med mitt ex Caroline. Hon satt
i kassan som vanligt, och båda kassorna var öppna och jag valde den andra kassan istället.
Och jag kände på mig att jag fick en knasig blick för jag inte valde hennes kassa. Hon är
alltid så trevlig och ser så snäll ut men jag valde ändå att gå till den andra ^^

Victor gjorde bort sig lite sist när vi var där och han fick köpt juice haha.
Hon förstod nog inte riktigt vad han mena, för när man sitter i kassan är prio ett att få betalt
och alla stegen ska bli avklarade och det blev kanske lite för mycket när han börja prata om att
hon kanske också skulle köpa lite juice när det var ett specialerbjudande. Man såg på henne
att hon inte riktigt förstod poängen haha. Jag och Victor bara skrattar åt det för vi är ganska
knasiga då vi är på den ICA, för vi löjlar oss en hel del. Jaja nog om ICA tjejen Blinkar

Picture 8

Jag och Caroline fick reda på hur våra planer för lördagen blev och det blev inte riktigt som vi ville ha det.
Det var tänkt att hon skulle få sig en övernattning i Göteborg och eventuellt ett biobesök eller Jul på Liseberg.
Men det kommer fler dagar för sådana upplevelser. Varför hon inte kunde sova över är för att hennes natt var
osäker om hon skulle jobba eller inte. Och som alla fattat nu genom att läsa denna texten blev det jobb iaf.
Fast det betyder ju inte att vi kan träffas ändå *mohaha*

Efter hon fick berättat till mig nu på MSN och jag fick läst på hennes blogg.
Så sa hon att man ändå kan träffas ändå, och då behöver det inte vara någon speciell dag.
Eftersom vilken dag som helst passar för mig. Så då kan hon ändå komma över på en tripp
till Göteborg över dagen och åka hem sen så hon får sovit och sen iväg och jobba.
Från att inte träffas till att förmodligen träffas ändå gjorde saken mycket bättre.
Så jag sken ju som en sol när hon skrev “Jag kollar biljett till Göteborg på lördag”.

Hon har lyckats med att göra mig väldigt lycklig hittills så får hon en blogglänk.
Men när vi träffas ska hon få massa kramar och sånt som tack, fast det blir egentligen
inget utöver det vanliga som man kanske kan börja kalla det *små skrattar*
Åh va jag vill träffa henne nu Skrattar Titta gärna till hennes blogg om ni orkar.

carro

1 kommentar: