MapleStory Finger Point

onsdag 24 november 2010

Min start på dagen.

IMAG0508

Oj vilken morgon (förmiddag), jag har drömt som bara den i natt.
En orolig natt för min del då jag stanna kvar i en och samma dröm hela tiden.
Det var inte den jag brukar ha med honom utan en helt annan. Jag visste i drömmen
att jag säkert kommer råka illa ut, men under hela drömmen hände det ingenting förutom
att riktigt stora insekter börja rycka i armarna på mig. Och stack mig med deras munnar.
Dem såg ut som stora myggor med vingar osv. Ah lite äckligt sådär var det.
När jag vakna så hade jag ett runt konstigt märke och jag tänkte vafan är detta Förvirrad
Men avtrycket på kroppen var ifrån halsbandet som jag hade legat på. Så jag skratta
lite för mig själv och gick upp och gjorde ett test och nu har jag fått i mig lite frukost.
Ska ut och promenera och skicka iväg testet nu. Så jag tänkte bara blogga lite snabbt.

Så nu ska jag ut i det här vädret, tur att det inte regnar. Får se hur länge jag blir borta, hej sålänge!

IMAG0524

1 kommentar: