MapleStory Finger Point

tisdag 23 november 2010

Morgon promenaden.

Min promenad sluta med att jag kom hem efter 2 timmar.
Det var riktigt skönt att få promenera en längre sträcka men det blev väldigt varmt med alla kläder.
Jag frös iaf inte, och det hände en ganska rolig sak när jag skulle hem och jag vänta på bussen.
Som jag skriver i slutet av inlägget om ni vill veta haha.

Promenaden till stan var inte raka vägen precis och jag gick omvägar för att bara få gå en massa.
Så när jag skulle hem var jag trött i benen efter att ha kämpat med att gå i jobbig snöblandat slask.
Det fick bli bussen på Brunnsparken som gick hela vägen hem (tråkigt nog inte fram till dörren haha).

IMAG0488

Rätt fint när det är såhär vitt överallt. Ska nog gå fler promenader igen kanske, skönt att komma ut tidigt iaf.

IMAG0489

Att åka in emot Göteborg vid 8 tiden på morgonen är ingen fara. Men att åka ifrån Göteborg är det kaos som ni ser.

IMAG0490

Var tvungen att vara ful på kort också. Bevis att jag varit ute och gått idag kanske? Haha så äcklig man är.

IMAG0491

Kyrkogården där inne har en minneslund som jag har varit vid engång tidigare. Tänkte på ett par personer då.

IMAG0493

 

Skrattar När jag väl skulle vänta in bussen så stod det två minuter kvar tills den skulle komma.
Jag stod och tänkte på gårdagen och hur himla glad jag är för att jag har fått träffat Caroline osv.
Och när jag kom tillbaks till verkligheten så åkte bussen framför ögonen på mig. Så jag började
sakta gå emot hållplatsen borta vid Centralen istället. Och då hade inte ens bussen åkt ifrån
hållplatsen för den nya chauffören i bussen hade inte kommit. Så bytet tog en liten stund.
Alltså kom jag med den bussen jag missade haha. Lite kul faktiskt att jag dagdrömmer
om Caroline och jag bara stod och flina lite åt va kass jag är.Saknar dig...

3 kommentarer:

  1. Haha tja kärleken gör en blind och gör att man dagdrömmer sig bort då och då :P så du är inte kass på något vis det är bara bevis på något magiskt, speciellt och underbart! :) btw. såg att Ullevi var med på en av bilderna, var där vi var och snurrade förut en gång då vi råkade hamna i fel fil xD

    SvaraRadera
  2. som evy skrev "du är inte kass på något vis" Du är bäst jocke och det vet du ;)Miss you too ;)<3

    SvaraRadera
  3. Hej, bra blogg!
    Blev tipsad av min bästis.

    Vill inte du vara gullig och läsa min också?(a) Idag har jag tipsat om nya kläder att ha på sig när det är kallt.^^

    http://typisabelle.blogg.se/

    Gå jättegärna in, läs och kommentera, hade gjort min dag!

    Stay true, stay mediauptadet biatches!

    SvaraRadera