MapleStory Finger Point

tisdag 23 november 2010

Min morgon so far.

Klockan är nu strax sju och ni tänker säkert “Vad gör han uppe nu?”
Men jag fick ett samtal igår medan Caroline var här då jag fick reda på att jag bara kommer
få runt 700kr från SDN. För jag har inte lämnat in något papper till försäkringskassan om
aktivitetsstöd, så förhoppningsvis kommer dem bara i efterhand nudå. Och man kan väll
säga att det är bra på ett sätt. Att jag hållit ut med pengar längre än väntat och att
nästa gång kommer mer tätare inpå varandra.

Lite kul att se på http://gossips.se/ att jag var tidigare med att lägga ut orginalet
på låten som det ryktades vara Kenza. Så man är väll bäst eller nått haha.
Jaja nog om det.

Jag har sovit mega skönt och la mig i sängen med ett leende.
Och som ni förstår låg jag och tänkte över hur dagen hade varit med Caroline.
Som jag skrev igår var den ju helt underbar och magisk. Men fler dagar kommer.
Förhoppningsvis på Lördag då Caroline får en övernattning hos moi.

Nu sitter jag och lyssnar på massa låtar med Sam Tsui på deras YouTube Channel.
http://www.youtube.com/user/KurtHugoSchneider – Där har ni deras användare.
Och även om jag har klätt på mig en massa kläder för att inte frysa nu när jag ska
ut i kylan. Så får jag rysningar i hela kroppen av Just A Dream som kom med i det
tidigare inlägget. Fy i helvete va bra mix av röster i en och samma låt.
Låt texten är sorlig men låten i sig är helt magisk.
Ska prenumera på YouTube användaren nu.

Ska fortsätta med min helt underbara morgon och skicka lite fler SMS med Caroline.
Hoppas ni har sovit gott, jag ska inte göra speciellt mycket idag men jag hoppas på
att få gjort något vettigt iaf. Ska försöka träna när jag är tillbaks också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar