MapleStory Finger Point

fredag 26 november 2010

Dagens händelser i mycket text utan bilder + resultat av test.

För ett tag sedan var jag nära tio tusen besökare och det känns inte som det var speciellt länge
sedan. Men det var det egentligen inte eftersom mina besökare per dag ligger runt 100.
Som ni ser på vänster sida är jag snart på tjugotusen besökare och det är riktigt kul
att se hur många som faktiskt vill veta saker om hur jag mår / vad jag gör osv.
Jag måste vara en väldigt intressant person, eller så är det helt enkelt bara
roligt att läsa mina inlägg. Får ju höra det ibland att man skriver bra och
att dem med att läsa mina inlägg.

Under dagen ringde min SIUS konsulent från Arbetsförmedlingen och frågade varför jag inte
hört av mig och jag förklarade hur det hade gått. Hon förstod varför jag var lite irriterad och
vi har bestämt att jag får klara mig utan betyget så gott jag kan. Så fram tills den 8/12/2010
ska jag ha frågat runt i dem olika affärerna om arbete (i dem jag har tänkt mig). Så det känns
skönt att inte stå och stampa på samma ruta, så nu rullar jag igen (ordagrant pga min vikt).

Nä skoja bara Ler med tungan ute Vet förresten inte vad jag väger numera, inte gjort det på  typ 2 veckor
eller nått sånt. Och tränat har jag inte fått gjort på två dagar nu pga trötthet. Idag fick jag
pratat med Caroline och jag var så trött att jag låg i sängen och prata med henne på Skype.
Strax efter hon la på somna jag på direkten och jag sov till och med med hörlurarna på haha.
Jag måste ha varit jävligt trött om jag inte ens tog av mig dem. Och gud va skönt det var att
få sova. Vakna dock av våran hemtelefon som lät som fan (ringde två signaler för mycket).

Apropå hälsa, så gjorde jag ett test tidigare i veckan.
Det handla om att jag skulle ha gått till ungdoms mottagningen men att jag inte fick tag
på dem eftersom dem hade väldigt konstiga boknings tider över telefon. Så jag fick tips
om att gå in på www.klamydia.se och provet kom i brevlådan på bara ett par dagar.
Sen gjorde jag testet i onsdags och fick skickat iväg det samma dag.
Och idag fick jag resultatet att jag inte har nånting så det var ju skönt.

Har ju inte testat mig sedan jag var med mitt ex Caroline och det var ju ett antal år sedan.
Så om man tänker på att jag har varit med 4st efter henne, så borde jag ha kollat upp det
för länge sedan. Men man har inte riktigt haft tanken på att göra det och inte riktigt tänkt
på att dem man varit med kanske bara har sagt att dem själva har kollat sig för att få till
ett tillfälle. “Jag har inget så det är ingen fara” dem orden borde man inte lita på även om
man vill lita på en person. Jaja nog om privata ämnen egentligen men jag tyckte det var
kul att man fick svaret så snabbt iaf, upp till en vecka stod det på både att få hem provet
och sedan få resultatet på så kort tid. Stort plus till Klamydia.se. Betyg för tjänst 5/5 Stjärna

Nu blir det lite spel och lite kvällsmat, sen ska jag sova igen tänkte jag.
Så jag orkar gå upp tidigt, för imorgon ska jag träffa tjejen man saknar mest av allt.
Hon har en hemlighet som hon vill avslöja för mig, så imorgon får jag äntligen veta vad det är!
Alltså mindre än 12 timmar nu exakt tills jag får reda på det. Ska påminna henne också om
att ringa hennes syster vid något tillfälle också. Får se om jag kommer ihåg det imorgon Ler med tungan ute

2 kommentarer:

  1. tokis! :) det var min pappas tjej Susanne ju =P :)

    Betyg: 5av5 toasters :D *kanonkul*

    SvaraRadera
  2. :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :)

    Tänker du ta körkortet snart?!

    ja då, ska du ta en titt på http://www.gratisteori.se, där kan du helt gratis träna på över 3000 olika teorifrågor.
    har du ett Facebook konto, så behöver du inte ens skapa ett konto utan kan logga in direkt med facebook-kontot. ;) smart va??!!??

    :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :)

    SvaraRadera