MapleStory Finger Point

lördag 27 november 2010

Spännande dag med aktiviteter på g med Caroline!

qwer

 

Nu är åtta och jag har gjort mig i ordning och är nästan klar.
Jag ska möta upp Caroline vid tågstationen om ett par timmar
och vi har lite aktiviteter att göra idag. Och då menar jag inget
snusk haha, utan vi ska till IKEA och jag ska få träffa hennes
pappa och hans tjej. Så det ska bli spännande, dem undrar
nog vem jag är för någon typ, så vi får väll se om det går bra.
Men det ska det nog göra.

Vi fick välja mellan fika eller äta lite middag där och jag tyckte
det lät trevligt att få äta lite middag borta och få träffa lite nya
ansikten och inte ett kort besök bara. Så det ska bli väldigt
roligt det här med att bli bort bjuden på lite mat. Snällt iaf.

 

 

Apropå att bli bjuden på mat, så kom jag och tänka på två utav
mina allra bästa vänner som alltid ställer till med fest då jag kommer
P1020394på besök. Vi hittar alltid på något roligt och ibland har man blivit dit
bjuden och det har serverats någon god kaka, eller få komma över på
lite mat och sitta och umgås och tjöta en massa om saker och ting.
Tänker på dem ganska så ofta, iaf 3 gånger i snitt per vecka.
Dem betyder massor för mig faktiskt och det bästa är att dem
vet om att jag känner så också. Så tack Natta och Chris!

Vet inte om jag har sagt det innan men det har jag säkert. Ni är så
söta tillsammans och är skit glad att ni fått eget boende också.
Måste vara helt underbart att få slippa föräldrar och känna sig
begränsad till livet på hemmaplan. Måste få hälsa på er snart.
Var ju tänkt innan jag flyttade till Eskilstuna, men nu är jag
tillbaks för att stanna så när ni har tid så är det bara att
höra av er. Förstår att vissa dagar kan vara jobbiga då
Chris sliter en massa, men ah säg till när det går bra.
Jag finns alltid för er om det är något.

Ska äta frukost för andra gången nu tänkte jag och sedan städa lite
i mitt rum. Visst är det knappt stökigt men alltid kul att ha det fint.
Ni får ha en bra dag för det ska jag. Hej så länge, glöm inte att ställa
frågor i frågelådan till vänster om ni undrar något. Vad som helst kan
ni fråga så besvarar jag det så fort jag ser att frågan har kommit in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar