MapleStory Finger Point

tisdag 30 november 2010

En hemlighet till Caroline.

Idag när jag var ute och handla lite grejer på IKEA som man fick lämnat tillbaks.
Så var vi även ute på Hisingen och gick in i en affär där jag inte kom tomhänt ifrån.
Hon ska inom snar framtid få reda på vad det är, men det var bara en liten gullig sak.

Caroline lurade mig lite smått precis om att hon hade dåliga nyheter att berätta.
Och jag förstod att det hade med lördagen att göra. Att hon inte kunde vara ledig för
att åka hit och övernatta hos mig. Men det stod såhär på hennes blogg.

“Dåliga nyheter för Jocke? Nej snarare tvärtom! Jag är LEDIG på lördag!! <3
Så nu blev du LURAD ;D hihii dumma Carro! Men var bara tvungen och Säga att det var dåliga =P
hahah så FÖRLÅT FÖRLÅT och hoppas du inte blir ledsen/ arg på mig nu =P *Puss* “

Caroline


Jag skrev med engång till Caroline när jag såg det.
Orden blev dumbom och en stor glad smiley såklart.
Nu ser jag fram emot helgen verkligen. Fy va mys
det kommer att bli. Miss you like crazy <3

4 kommentarer:

  1. dalen_gbg@hotmail.com30 november 2010 kl. 19:50

    Jocke, kommer du att ta henne i tvåan till helgen? :)

    SvaraRadera
  2. Dalen, jag tar ingen i tvåan. Bättre om du lägger frågan på rätt ställe också :P Lättare att se mina svar på frågorna om du ställer dem i "Bloggsvar" som finns på vänstersidan.

    SvaraRadera