MapleStory Finger Point

tisdag 30 november 2010

Tavla till mig? Nä blev inte så.

Dagens rundtur på IKEA och en visit på NetonNet blev inte riktigt som planerat.
Vi fick lämnat tillbaks ritplattan jag fick igår för jag ville få köpt tavlan till mitt rum.
Den var typ exakt i måtten och den hade sett väldigt fin ut över min säng där det
är ganska tomt. Men när vi fick köpt den (599:-). Så gick den inte in i bilen.
Så det blev raka vägen in igen och lämna tillbaks den.

Frågan är vad jag vill ha istället nu när jag står utan någon julklapp.
Vad behöver jag? Vad vill jag ha? Jag vill ha något men det går inte
att köpa för pengar Kär

28442_1225888333

Jaja det löser sig, jag kommer säkert på något.
En idé är att ha neonljus under sängkanterna för att stila till rummet.
Men jag vet inte riktigt. Pengar är ju aldrig fel, för då kan man hitta på
aktiviteter och unna sig god mat ute. Kanske köpa lite nya kläder för en
gång skull? Var ju ett tag sedan man gjorde det. Minns inte ens sist.

Kortet till höger är på mig och min bror Victor för ett par år sedan.
Han fick ett par hörlurar från NetonNet och kosta 599kr. Hoppas
dem är bra, ska snart in till honom och fråga hur de är. Dem var
slutna så det isolerar en hel del ljud i omgivningen. Tänkte på
ett par AKG till honom, men han är ju inte för Gaming
upplevelse, så det fick bli Philips hörlurar.

Nu ska jag nog hjälpa mamma med lite mat, annars fixar jag
något själv. För jag har bara ätit frukost vid runt nio tiden.
Så ni får ha d så bra (dagen har gått väldigt långsam idag).

1 kommentar:

  1. Anledning till att den nog varit långsam är att du inte fått träffa ditt <3 :P

    SvaraRadera