MapleStory Finger Point

tisdag 30 november 2010

Morgoninlägg.

God morgon på er alla!
Klockan är nu elva och jag har varit vaken sedan strax innan åtta.
Gud va jag har drömt denna natten som varit, jag skulle verkligen dö långsamt.
Ogillas till max iaf, var inte alls mysigt att bli plågad. Men men som tur är så var
det ju inte sant. Det som var det jobbigaste var att säga farväl till Caroline som stod
i tårar och höll om mig medan jag försvann uppåt till de andra som vandrat dit.

Nog om tråkiga drömmar.
Jag har lite planer idag och det är att åka till IKEA och även NetonNet Lagershop.
Vi ska försöka få tillbaks pengarna för ritplattan. Jag vill hellre ha tavlan från IKEA
sen vet jag inte riktigt vad jag vill ha. Men det ordnar sig alltid, pengar är ju inte fel.
Eller presentkort någonstans.

Jag är för övrigt på bra humör och har haft lite negativ inställning till att gå ut i kylan
med tanke på att jag ska gå runt med CV osv. Men jag tar det iaf innan veckan är
slut och innan helgen är kommen. Kanske på torsdag eller fredag? Jaja inte mitt
problem idag iaf. Usch va jag inte vill ut nu, men ska hoppa in i duschen och
bli lite snygg så man kan visa sig ute, så slipper folket springa för sitt liv när
dem ser mig haha. Nä men hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Jobbigt att du drömmer sådant! :O scary! :S
    Tavlan kommer iaf passa jätte fint :)Det kommer bli dunderbra! :) och du? ingen springer iväg när dom ser dig! Dom stannar och kikar en extra minut och beundrar hur fin du är <3 puss

    SvaraRadera
  2. Ah en annan har drömt iaf 2 flykt-drömmar de senaste nätterna. Inte kul alls :/

    Själv har man pysslat lite med projektet från igår och även haft körlektion som idag var dubbel! (1 h och 40 min) så var bra kul :P fick köra lite utanför "stan" också :P

    Äh :P bor man i en sådan stor stad som göteborg så träffar man ändå sällan på folk man känner, och de okända man träffar på bryr sig nog inte :P eller så är det som här. Liten stad, inte mycket människor som inte orkar bry sig. Lite standard att gå till affären i mjukisbyxor och slarvigt uppsatt hår!

    SvaraRadera