MapleStory Finger Point

måndag 29 november 2010

Förtidig julklapp - Tack så jätte mycket mamma !

Min mamma undra igår eller om det var i förrgår vad jag önska mig i julklapp.
Jag sa att jag inte riktigt visste, men efter bara några sekunder kom jag på ett par saker.
Ett mini-kylskåp att ha i rummet så man alltid har kalla drycker vid datorn.
Väldigt smart och rätt många har det. Iaf dem som går hela vägen med
vad man har till datorn osv. Jag gick även ett steg längre till att fullända
min samling till datorn. En skissplatta blev det så man kan rita för hand
med penna och inte med datamusen (blir inte alls lika bra).

Brukar alltid få mina julklappar i förskott för vad är meningen med att vänta när det
ändå är inhandlat *hihi* Vi har inte riktigt firat våra julaftnar speciellt till max om man säger så.
Det är knappt så man bestämmer med att åka iväg och fira det hos någon. Och vi tar inte fram
en massa pynt och tomtar och så, men lite belysning och lite extra tända ljus blir det iaf.
Jag är nöjd med hur vi gör iaf, men det kanske är för att man är van vid att det är såhär.
Jaja jag blev super glad över min ritplatta och jag blev väldigt chockad när jag hörde
vad den kosta. Med tanke på vilken prissumma våra födelsedagspresenter och
julklappar brukar ligga på i totalvärde. Så jag förstår fortfarande inte riktigt.
Men har inte frågesatt varför det har blivit en ökning med det tredubbla.

Slimline Widesceen Design Tablet TB-7300

Så här ska ni få se vad jag har fått målat hittills. Jag har kanske suttit 2 timmar och lekt och
sedan börja jag måla en människokropp. Sen har jag format den lite mer och mer hela tiden.
Här är bilden jag håller på med nu iaf !!

123

Får se hur den blir i slutet Skrattar

1 kommentar: