MapleStory Finger Point

söndag 28 november 2010

Tack för två underbara dagar Caroline <3

IMAG0554

Den omtalande Caroline <3 Tjejen jag tycker om VÄLDIGT mycket !

Jag åkte ju in till stan igår för att möta Caroline på Centralen och jag fick ganska snabbt
reda på vad hennes överraskning var. Hon frågade medan hon skulle köpa sin biljett hem igen
om jag ville följa med då och sova över tills imorgon (alltså tills idag). Jag svarade såklart ja och
vi åkte iväg till IKEA och Caroline hitta lite saker som hon köpte. När vi väl var inne på IKEA så
hitta vi små mjukisdjur som likna en person i våra Skype samtal så vi skratta lite smått åt.

IMAG0555

Inne på IKEA satt vi inne i ett rum och gissa vad jag hitta i mitt glas?

IMAG0557

Namnet Carro Förvånad Kan det vara ett tecken på något? Ängel

IMAG0559

Caroline läste snabbt på flaskan och ni kan ju hitta på vad hon trodde det stod Ler med tungan ute

 

Vi åkte hem till mig en stund och vi fundera på om vi skulle se på någon film.
Men vi skulle inte hinna se klart den eftersom vi hade tänkt äkta middag hos Carolines
pappas tjej som bodde vid Eketrägatan. Så vi vilade en stund i min säng innan vi åkte iväg.
(Varken jag eller Caroline hade sovit något under natten, så vi var svin trötta båda två).

Middagen hos Carolines pappas tjej var trevlig och maten var väldigt uppskattad. God var den också.
Jag fick se en del gamla och roliga kort på Caroline, så det var jätte kul att få se. Tiden var ganska
snar och vi fick åka efter lite fika och vi tog bussen till Centralen igen för att sedan åka tåg till
Herrljunga. Där väntade vi in hennes mamma som hämta upp oss och sedan blev det raka
vägen hem till Caroline och där fick vi vilat lite innan jag skulle få följa med henne till jobbet.
Jag har sagt sedan tidigare att jag har velat se hur hon jobbar och det skulle vara kul att
se hur det är att jobba med att köra ut tidningar mitt i natten.

Vi hade kul och tjöta en del och såg även en massa djur ute. Caroline sa även "Akta haren!"
som är en grej vi brukar säga i Skype. Taget från ett YouTube klipp för övrigt. Sedan var det en
del rävar ute på vift också. Caroline trodde en utav dem var en katt som sprang över vägen ^^
men hon såg att det var en räv någon sekund efter.

Vi var hemma igen hos henne strax efter 6 tiden om jag inte minns fel.
Och då var det raka vägen till sängen och jag somna som en stock.
Helt underbart för övrigt att få somna bredvid Caroline och få hålla om
henne medan John Blund strör sitt magiska pulver över mig.

Idag har vi ätit pizza och jag och Caroline tog kebabrulle (väldigt gott kan jag ju säga).
Nu är jag hemma igen efter att ha åkt med SJ från Vara Station till Herrljunga och sedan
vidare till Göteborg. Dock kom tågen försent in till Göteborg med tio minuter ungefär.
Fast det kanske bara var bra, för jag klarade det precis med att hinna med bussen.
Som går hela vägen hem nästan.

Tråkigt att dessa två dagarna har gått så snabbt och att man är hemma igen.
För jag hade gärna spenderat mer tid med Caroline, men på Lördag är det nästan
helt säkert att hon är ledig. Så då blir det att hon åker till mig och stannar över.
Så det blir mys.

3 kommentarer:

  1. dendär lappen i matskålen betydde att.. du satt på carolines plats.. haha xD ne skoja bara ^^ kul att du hade det gött i helgen :)

    knullamust xD(y)

    SvaraRadera
  2. hahaha vilken kul kommentar =P det är rätt logistk om det hade varit så att det var min plats ^^ :P

    Tycker oxå det är synd att tiden gick så fort =( Men det är väl alltid så att tiden går fort när man har kul?
    Miss you<33

    SvaraRadera
  3. Kort och gott: en kanonhelg :) det har min också varit, fick mycket mer tid över till mitt <3 än vad jag hade räknat med så det var toppen!

    SvaraRadera