MapleStory Finger Point

torsdag 13 januari 2011

15 timmars sömn~


Igår la jag mig i sängen redan vid åtta tiden för jag var extremt trött.
Höga förväntningar på intervjun som visade sig inte vara någon hit för mig vilket fall som helst.
Allt hade underlättat om man haft bil+GPS för ett sånt arbete då man måste ta sig till plats på
olika delar av Göteborg man kanske aldrig varit på innan (låter inte alls roligt som inhoppare).
Vilket fall som helst blev jag extremt utmattad utav all nervositet för intervjun och åkte hem.

Från strax innan åtta tiden började jag prata med älsklingen på telefon och vi pratade till runt midnatt.
Jag lyckades tjatat fram och tillbaks om att vi måste faktiskt lägga på för du ska sova för hon jobbar
ju under natten. Jag älskar att få höra hennes röst men tycker att hon ska få vilat några timmar innan
hon sticker iväg ut på dessa halkiga vägarna.

IMAG0023

Jag somnade med engång då jag hade lagt på och sov till ungefär tre tiden idag.
Alltså har det blivit 15 timmars sömn, har ju ingen anledning till att ställa klockan när jag inte
har något att passa (tråkigt nog). Men nu är jag uppe och jag har fått uppdaterat min status
på facebook som jag fick ganska stor uppmärksamhet.

Skärmklipp

Jag ska ju till Jönköping och det är många där som saknar mig.
Sedan är det ju personer man inte träffat innan som man kanske kan ta och träffa.
Vi får se hur det blir men det ska bli riktigt roligt att få träffa några utav folket man lärt
känna under dessa åren man åkt upp vid mer eller mindre speciella tillfällen.

Men denna gången fyller en utav mina allra bästa vänner år (Ida).
Och det ska bli kul att man blir bjuden även detta året. Kommer ihåg när jag så gärna  ville
fira henne men hade inga pengar för att åka dit. Så hon betalade min resa fram och tillbaks.
Snacka om att ha vänner som verkligen tycker om än. Det kallar jag vänskap, när hon till och
med kan betala min resväg för att just jag ska komma och fira henne.

Jag fick köpt ett halsband med ett hjärta på som jag ville symbolisera att hon har en plats i
mitt hjärta som en utav dem bästa vännerna jag har. Dock så kunde det misstolkas kanske
men som tur var fick jag förklarat vad jag menade med min present innan hon öppna den.
Det som kändes lite riskabelt var att jag köpte det till henne då jag hade mitt förhållande
med C. Och det kanske hade varit lite konstigt att köpa ett halsband med ett hjärta till
en annan tjej när man har ett förhållande. Men allt handlar om hur man ser saker och
ting som. Denna gången blir det nog inget halsband men kanske nått annat mer roligt
kanske, får se vad man kan tyckas hitta där ute.

Tar gärna emot förslag på saker via MSN, Mail eller SMS (om ni har numret).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar