MapleStory Finger Point

onsdag 12 januari 2011

Det är ofta människor kommer in i jobbiga tider runt vintertiden på året.


Idag har flickvännen varit deppig för en del grejer och jag försökte mitt bästa med att muntra
upp henne. Jag tror jag lyckades för precis innan hon skulle somna efter vi hade lagt på luren,
så skickade hon ett gulligt SMS där hon skrev i stilen “Tack för att du är så underbar”.
Har rensat min inkorg ifrån meddelanden så jag kan inte citera exakt som jag brukar.

IMAG0129

Man får alltid motgångar som är riktigt tuffa att ta sig igenom. Men fortsätter man kämpa och
tar en dag i sänder, så blir det lättare med tiden. Tillslut kanske man har det rätt bra även om
problemet återstår fast man tar inte åt sig lika mycket, man har gillat läget.

Lite så tänkte jag när jag såg dessa tre olika färgerna på godiset jag hade i min påse.
Man kan även relatera till hur jag har handskats med mina tankar och funderingar på
min sk pappa. I början kunde jag knappt nämna att han har agat mig till lydnad bl.a

Men efter jag börja prata allt mer om vad han hade gjort för kuratorer och vänner.
Så det lätta på trycket och det blev mycket lättare med tiden att ta sig igenom vardagen.

Tillslut som idag så berör inte ämnet mig längre.
Att kunna prata om det öppet för en främmande människa är inga problem.
Senast idag berätta jag det för hon som jag hade intervju med och man såg i
hennes blick att hon blev lite berörd. Fick pratat väldigt kort om det men det
blev så att vi kom in på det ämnet då hon frågade om jag tål negativ kritik.
För det är något man får väldigt mycket utav och utskällningar osv.

 

För övrigt har jag varit helt slut hela dagen och velat sova efter jag kommit hem från
intervjun. Men det hade inte funkat men som tur är, så är dagen snart äntligen slut.
Och då blir det att lägga sig i sängen och fy va skönt det kommer bli (speciellt om
man sover naken som jag gör hihi). För er som inte testat det gör det för fan :D
Mega skönt, jaja nog om lite snusk ämne med nakenhet osv.
Nu ska jag ta mig något att äta sen blir det nog sovdags.
Kan ju vara bra att lägga sig i tid för engång skull.

 

DSC_9101DSC_9195
Är det nått finns jag alltid bby <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar