MapleStory Finger Point

tisdag 11 januari 2011

Pirrigt =(

Sov en stund nu på kvällen men nu börjar det pirra i magen när tankarna går såhär som dem gör.
När jag nu sover för natten, så kommer jag tillslut vakna till att göra mig så prydlig som möjligt.
Allt för att jag ska göra ett gott intryck på intervjun. Att se pigg ut behövs ju också, så jag hoppas
jag får tillräckligt med sömn. Tänkte gå upp vid 6 kanske och sen åka hemifrån klockan tio.
Då har jag gått om tid på mig att ta allt i snigelfart som jag gillar, ingen stress alls för min del.
Fy detta känns nästan jobbigt, tänk att ett jobb finns kanske att erbjudas imorgon.
Så jag hoppas det iaf det är 50% tjänst eller mer som dem är ute efter.
Åh jag vill inte sova fast ändå så behöver jag det.

Någon som gjorde att jag kom på andra tankar var att jag fick pratat lite med morfar.
För han kom hit nu på kvällen och sover över, men jag måste komma ihåg att fråga honom
om en grej. Han sa bl.a att han skulle ner till Göteborg i början av februari och sedan till
Jönköping igen. Och min kompis Ida fyller ju år typ då, så vi får se om en resväg kanske
blir gratis. Blir vilket fall som helst jätte roligt om det går att lösa eftersom man är ju inte
gjord av pengar precis. Men jag tror detta ska funka vilket fall som helst.

Imorgon har jag nästan bestämt med Lisa att träffas.
Får se hur jag känner mig, är ju lite svag efter ha lämnat blod.
Tar ju upp till en vecka att återställa sig helt och hållet och mängden blod
tar ju ett antal veckor till för att få tillbaks det. Skönt att få lämnat iaf.
Man känner sig duktig på nått sätt, att man hjälper nån som verkligen
behöver blodet. Tänk hur många jag har räddat egentligen.
Har lämnat 14 gånger nu, jaja ska sova nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar