MapleStory Finger Point

tisdag 11 januari 2011

Helt slut verkligen =/

Gick och la mig runt halv tre ungefär och upp igen klockan 7 typ.
Åt lite frukost och fick ringt angående om jobbet jag kanske kan fixa.
Intervjun är imorgon och jag hoppas jag får det, men dem behövde folk
så jag tror inte det ska vara några problem. Jag har dock inga städjobbs
erfarenheter sedan innan men man får bredvid gång fick jag höra.

Samtalet gick väldigt bra och jag förklara att jag längtar efter att få någon
aktivitet på dagarna så jag slipper gå hemma. För jag vill verkligen börja jobba
igen som jag gjorde för ett litet tag sedan.

Klockan elva hade jag ett informationsmöte på arbetsförnedringen och jag fick
reda på att jag är med i denna FAS 2 i 450 dagar med att få aktivitetsstöd. Sedan är det
stop med pengar från Försäkringskassan om jag övergår till FAS 3 som är efter dem dagarna.
Det blir ungefär 1 år och 9 månader framåt på dem dagarna eftersom det är 5 dagar som räknas
i veckan eftersom man inte får pengar för lördagar och söndagar. Ah nog om det.

IMAG0117

Efter jag hade varit på mötet så stack jag till kontoret där jag ska på intervju imorgon så jag vet vart jag ska.
Det var lättare än vad jag trodde att hitta dit. Så nu är det jävligt pirrigt men jag klarar alltid av en intervju smidigt.
Har varit på några stycken och jag har inte varit i obalans då det väl gäller, men väntan tills man är där framför
sin arbetsgivare och ska berätta lite om sig själv och varför man bör få jobbet osv. Ah ni fattar ^^

IMAG0119

IMAG0125

Sen åkte jag hem och handla lite små saker på ICA som vi behövde hemma.
Så nu blir det att ta det lugnt och kanske få vilat lite eftersom jag inte sov så mycket inatt.
Är helt slut och haft illamående fram och tillbaks från att jag vakna tills nu, så vi får se om det
går över. Fick en förfrågan från kompisen Lisa om vi skulle ses men jag tacka nej för jag inte
är helt hundra idag. Men det kommer ju fler dagar.

Ah ska nog gå och vila nu så ni får ha en fortsatt bra dag, så hörs vi.
Är det något ni undrar så är det bara att ställa frågan i lådan till vänsterspalten på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar