MapleStory Finger Point

tisdag 25 januari 2011

Längtan efter Jönköping!


Igår orkade jag inte skriva något inlägg så det fick bli bilderna från Universeum.
Men idag kan jag nog få skrivit lite iaf. Idag händer det två stora saker och frågan
är hur jag kommer klara av den andra aktiviteten för idag.

Nu klockan 13:20 ska jag bli upphämtad av min SUIS konsulent på köpcentrumet Allum som
ligger i Partille. Därifrån kör hon oss till stället där vi ska ha intervjun. Detta har jag inte nämnt
tidigare på bloggen men jag ska få en intervju där det antagligen blir praktiktid på en liten ICA.
Det som låter mindre intressant med den ICA, är att den är placerad ute i Majorna så som jag
har fattat det och det tar en bra stund att åka dit eftersom det är på andra sidan stan.
Och Göteborg är inte litet precis för er som inte varit här.

Efter jag har fått det avklarat har jag funderat på om jag ska vila/sova en stund på dagen eftersom
jag ska ut på kvällen till Chez Amis. Där jag nu ikväll ska få träffa mina gamla klasskamrater från
gymnasietiden. Ska bli riktigt kul att få träffa alla igen, sist jag träffade någon av dem var på min
födelsedag då jag fyllde 22 tror jag. Alltså snart ett år sedan.

29246_115823495118313_100000719889965_131365_4034699_n untitled
__Kort ifrån 2010/05/02

Så idag får vi hoppas på att allt går som det ska och att inget trubbel kommer mellan mina planer.
Nu på morgonen har jag chattat lite med Malin i Jönköping och hon frågade fortfarande om jag
skulle komma den femte februari till henne. Och jag sa att det är om det fortfarande funkar.
Det var inga problem som tur var, så det blir att spendera mer tid än vad jag trodde från början.
Jag skulle ju till Jönköping för att fira min bästa kompis Ida och sedan hem dagen efter.
Men nu har jag ju löst en sovplats för dag två, så det här blir ju super.

Hade ju varit ganska tråkigt annars att åka upp för en kvällsfirande och sedan hem igen.
Men ibland har man turen med sig som jag brukar ha med det mesta tycker jag.
Jag längtar inte lite efter Jönköping resan nu kan jag ju säga. Önskar tiden går
snabbare så man får åkt dit någon gång. Fast det är ju nästa vecka på fredagen
som jag åker, så det borde nog gå bra det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar