MapleStory Finger Point

tisdag 25 januari 2011

Orden “ Jävlar ! ” fick jag då jag gick ut i köket.


För en liten stund sedan började jag känna av hur jag allt mer och mer blev nervös.
Jag vet att det kommer gå bra men en intervju är ändå en intervju. Att man ska se
så stilig ut som möjligt och även tänka på vilka ord man väljer för att låta intressant.
Med mina egna personliga krav på mig själv kommer jag oftast långt när det gäller
att bli sedd som en intressant person. Som det största pluset är att jag alltid vill
vara i tid och att det är a och o när det gäller att komma i tid. Under gymnasiet
tog jag det ganska så allvarligt för jag hatar att höra kommentarer om att man
har misskött sig. Så det är nog så att man kan räkna på fingrarna hur många
tillfällen jag kom försent under de 3 år jag gick på skolan. Dock får man bortse
ifrån all frånvaro eftersom man ofta var hemma pga alla deppiga tankar på min
så kallad “pappa” om man nu kan säga det.

Hur som helst tog jag mig en god frukost och sitter nu vid datorn med en lite
mindre orolig mage. Men pirret finns allt kvar, men det roliga var då jag kom ut
till köket då jag ordagrant sa “jävlar” och bara stod och stirra på köksbordet.

IMAG0186

Dessa två bröden köpte jag igårkväll på ICA och mindre än hälften är redan borta.
Och jag har inte ens varit delaktig i att få äta något utav det haha. Helt sjukt va bröd
det går åt i vår familj. Jag tog mig flingor med fil, russin och sylt – var mega gott för övrigt.

Nu är det två timmar kvar ungefär tills jag ska gå och jag får inte glömma att ta med CV,
mobilen för SMS biljett för att passera zon-bytet från Göteborgs Kommun till Partilles K.
Jaja ska inte blogga nått mer, ni får alldeles för mycket att läsa på så kort tid isf.
Hej sålänge och hoppas eran dag blir bra, jag har redan uppfyllt Malins dag.
Då jag sa att jag tror hon är en vän man bör spara på då vi pratade om
vänner man ställer upp för, relationer och förhållanden och lite så.

Skärmklipp

2 kommentarer:

  1. Lycka till på intervjun! *håller tummarna*

    SvaraRadera
  2. Ärligt talat? Tänka sig för? samma sak som att visa sig lättklädd? Man MATAR SITT BARN! Att folk ens tänker på brösten?? Förjävligt att människor i dagens samhälle är så porrskadade att de ens funderar över saken... Jag tänker snarare hud som hud.. För det är just vad man brukar få se utöver bebisens huvud. Hud!

    SvaraRadera