MapleStory Finger Point

tisdag 25 januari 2011

Hur gick intervjun idag? Och klassträff ikväll? Läs inlägget för att veta mer ;)

Denna videon såg jag precis på gruppen “Sam Tsui” på facebook.
Hans röst till dem låtar han gjort är helt freaking awsome! Och det finns säkert fler som tycker det.

Nu är det snart dags för mig att kila iväg.
Ska ju till Chez Amis idag för att gå på en klassträff nu ikväll.
Hoppas det kommer många från klassen man gick i under gymnasietiden.

Men över till något mer aktuellt angående intervjun idag så lät det väldigt intressant.
Fast jag ska inte säga för mycket ännu. Platsen jag ska först få praktik på (max 2 månader)
är en liten ICA butik i Majorna för er som vet vart det är någonstans. Det som gjorde att dem tyckte
det lät lockande med att få dit mig, var för att jag har haft kassaerfarenheter sedan tidigare.
Alltså på Clas Ohlson som jag var på ett halvår. Så nu hoppas jag verkligen på att detta
kommer bli något riktigt lyckat. Och jag ser framemot ännu fler erfarenheter när det
gäller olika yrken. Nu har jag testat äldreboende, delat ut tidningar, äldreboende
ännu engång, diska en veckas tid i mega tempo på ett hotell som utnyttja mig
och nu Clas Ohlson sist. Så lite har man ändå fått testat på sedan man
avslutade skolan.

Ska äta något nu snabbt och kolla upp när spårvagnen åker till Vasaplatsen.
Har ju ungefär en timma på mig att stå vid ingången av Chez Amis nu.
Så ni får ha d så bra så hörs vi eller nått, vilket fall som helst så ska
jag ha mega roligt nu.

 

För övrigt saknar jag min flickvän väldigt mycket, med betoning på väldigt!

5 kommentarer:

  1. åh det låter ju underbart! :D
    det fin fint med mig med men lite sjuk, hostar och har mig.
    jaha är du länkad där, nej jag hittade dig på en blogg. :)
    vad har du för dig då?

    godnatt

    SvaraRadera
  2. Han är så himla grym på att sjunga tycker jag också!:D
    ha en fin dag
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag ryser av låten. jääävla vilka röster :D

    SvaraRadera