MapleStory Finger Point

onsdag 26 januari 2011

Igår på kvällen blev det ju klassträff och det var väldigt trevligt.
Jag hade förväntat mig några fler än 3stycken plus mig då, men det funkade ändå.
Chattade med F. igår efter jag kom hem också (han logga in på MSN) och han berättade
att han helt och hållet hade glömt av att det var idag, alltså igår då.

Men men, man ska inte förvänta sig så mycket när vi alltid hade mest frånvaro av alla klasser
på gymnasiet. Ni ser ju på mätaren där nere den röda stapeln.

19987_1193318725

 

Namnlös

Namnlös2

Korten är jätte gamla och är inte nya. Men vi som är med på dem träffades igår och åt lite god
mat på Chez Amis. Jag och Petrus tog en Calzone och den var god, fast jag har ätit bättre haha.
Till det tog jag en öl för 29 spänn (billigt va?). Dagen hade varit fylld av spännande saker.
Först intervjun som gick svin bra och sedan klassträffen.

Och apropå det där jobbet på ICA så ringde hon vid tolv tiden idag för att veta vilken skostorlek
jag hade på fötterna. Så fick ju sagt att jag hade 43 lite osäkert , var det sist iaf vad jag kommer ihåg.
Köper ju varken skor eller kläder ofta pga att man lever på existens minimum som är 3500~ tråkigt nog.
Men vi får ju hoppas på det bästa nu med ICA och att det blir en lön där men jag tror nog att det blir så
denna gången med tanken på omständigheterna på den ICA butiken. Men vi får se om jag trivs först
och främst.

Nu ska jag inte blogga mer, men idag ska jag dit och kolla vart det ligger.
Så jag imorgon när jag ska dit klockan elva, så vet jag vart jag ska gå någonstans.

1 kommentar:

  1. jag har haft bloggen i drygt en vecka och snittar 80 klick om dagen typ. så visst intresse finns ju i alla fall=) Verkar det finnas mer intresse för frågestund så ska jag ta med din fråga där. annars kan jag svara på den sen ändå^^ spännande eller hur? haha
    Men frågelåda var smart. ska kika på det

    SvaraRadera