MapleStory Finger Point

tisdag 18 januari 2011

Ojdå!

Hade jag tänkt att blogga igår men det blev aldrig av.
Igår jobbade flickvännen och jag ut till Alingsås mitt i natten för att
få jobbat. Den var roligt som vanligt och massa samtalsämnen att prata
om men en sak var riktigt läskigt. Vi kom till en sluttning och vi stod framför
en backe vi inte kunde ta oss upp för. Bilen börja slira och backa bakåt och
man blev något spänd att nu går det åt helvete.

Efter en stund kom vi ner från backen och nu återstod det att försöka backa
upp för den nerförsbacken vi hade passerat. Men då börja bilen slira igen.
Vi stod nu och var fast i backarna och Carro ringde nattförmannen för att
kolla om någon kunde dra upp oss. Men han skulle komma om en stund.

Vi försökte lite till och jag föreslog att jag kunde putta bilen samtidigt som
hon backa bakåt. Men det var rena isgatan så jag hade bara ramlat hela tiden.
Men vi åkte på kanten (nära diket) och kom upp efter många om och men.
Vi struntade i många vägar pga halkan för man ska inte chansa om vägen
är osäker.

Efter en lång och hård arbetsnatt åkte vi till Lidköping och kollade i lite affärer.
Vi gick bl.a in på Hemkompaniet och några mat affärer. Och gissa vad jag hitta!

IMAG0140 IMAG0142

Svin goda men fy så starka!
Har nästan hela burken kvar eftersom vi ätit och varit iväg på äventyr.
Så den äts nog upp medan vi ser på en film med namnet Ultra Violett.
En Sc-fi action film som vi båda somna till sist jag var här.
Men idag blir det att åka hem till sitt igen.

Dagarna går verkligen alldeles för snabbt och jag vet att så fort jag
sätter mig på bussen kommer det kännas ensamt och längtan kommer
med engång. Men jag åker inte fören klockan tio över sju då jag tar
direktbussen från Vara till Göteborg om det går att köpa biljetten.

Nu ska jag äta lyx frukost eftersom min bästa flickvän köpte
skagenröra till mig för att jag tycker det är så mega gott.
Sedan blir det film, hejsvejs!

1 kommentar:

  1. Jag såg en älg! 0,o18 januari 2011 kl. 16:29

    OMG! :O hoppas dem får in dendär pringles-sorten på ICA.. i värsta fall på Olskroks-ICA </3

    btw, hälsa bror :3

    SvaraRadera