MapleStory Finger Point

fredag 14 januari 2011

Softa med mig 6 är äntligen ute nu!

Några har sett framemot att få se någon mer “Softa med mig” video då jag nu har gjort 6st.
Försökte få kollat om det fortfarande är intressant och se lite hur jag mår i en sådan video.
Eftersom jag oftast förklarar ett och annat budskap i mina Softa med mig videos. Antingen är
det något dåligt eller så är det något bra. Denna gången är det något riktigt bra och går inte
att jämföra med någon känsla tidigare i mitt liv. Hoppas ni gillar min video men huvudsakligen
är det ju en person som ska uppskatta den. Sen är det mer eller mindre betydelsefullt vad ni
andra tycker. Eftersom den är tillägnad till min flickvän i första hand, och även till dem som
vill se lite vad jag och flickvännen gjort i korthet och hur mycket hon faktiskt betyder för mig.

Här har ni videon vilket fall som helst!

 

 

Har goda nyheter om Clas Ohlson i Allum förresten (Allum Köpcentrum ligger i Partille som
är strax utanför Göteborg). Jag ringde och fick pratat med personalchefen där och fick berättat
att jag arbetat ute i V.Frölunda på Clas Ohlson i ett halvår drygt. Och det lät verkligen jätte
intressant med erfarenheter av Clas Ohlson tyckte han. Så jag fick skickat CV och personligt
brev direkt till honom istället för att lämna det i butik eller på deras hemsida vid lediga tjänster.
Så han skulle höra av sig om det blev någon lucka och då blir man ju lite utav prio1 i högen
med ansökningar om ni förstår.

Annars ska nu min SIUS skaffa nått på någon närliggande ICA.
Hon har tidigare dock inte velat sätta mig i dem kretsarna tidigare för hon har
redan andra killar och tjejer ute i olika sådana butiker. Så för hennes del är det ju bättre
statistik om hon får placerat ut de ungdomar hon har hand om på större yta om ni förstår.
Jag har gjort min läxa att ringa dem i Allum (som skulle bli gjort i början av nästa vecka).
Och jag skulle kolla med henne i början av nästa vecka. Kan ju ringa på Tisdag eller så.
Ah nog om detta skrivande. Orkar inte skriva mera.

1 kommentar:

  1. Jätte bra video ju :D
    Hoppas ni är tillsammans livet ut :D <3

    SvaraRadera