MapleStory Finger Point

onsdag 19 januari 2011

Glada besked avslutas inlägget med!

IMAG0138

Nu har jag varit borta ett par dagar och haft det super mysigt med flickvännen som bor i Vara.
Vi fick gjort en massa roligt och jag var även med henne två nätter då hon jobbade i Alingsås
och en natt då hon delade ut tidningar i Herrljunga. Alltid kul att få vara med på biläventyr fast
lite läskigt är det ju när man börjar slira bakåt i backarna ute i halkan.

Fick reda på nyss att jag hade glömt lite saker hos henne som jag får imorgonbitti då
hon kommer hit igen och stannar tills på söndag. Hon fick löst så hon fick ledigt ett par
nätter till, men det leder till att hon jobbar två hela veckor utan ledighet. Men det är det
värt säger hon, för det är mycket nu med jobbet osv. Hon behöver ensamtid för att koppla
av och det görs bäst med mig sa hon *viskar: gissa om jag blev glad*

Min kompis Elin såg att jag hade varit i Lidköping en utav dagarna och blev helt till sig.
Hon tyckte jag skulle ha kunnat säga till henne, så man kunde ha träffats. Men hade helt
och hållet glömt av att hon flyttat till Lidköping, då hon tidigare bodde i Jönköping.

Jag har som vanligt njutit av varje sekund då man är intill den man älskar.
Och jag tänker ibland på hur folk beter sig. När man vet att en person har ett förhållande.
Då frågar man inte vad som helst, speciellt inte när den personen själv har en partner.
Tecken på att personen är väldigt oseriös och inte riktigt fattar vad känslor är för något.
För man leker inte runt sådär. Men som sagt, det finns folk till allt.

 IMAG0137

Någon som tröttnat på snön? Tror det bara är småbarnen som älskar att åka pulka och bygga
snögrottor osv. Men annars tycker jag det räcker nu och även alla dessa isgator som man halvt
slår ihjäl sig på om man inte har bra fotarbete med att placera fötterna på rätt ställe. Tur så har
jag inte ramlat ännu men jag kanske inte ska skriva såhär, för då kommer jag säkerligen ramla
nästa gång jag går ut. Som är imorgon då jag ska till tandläkaren (hoppas på att jag inte har
några hål, för då blir det, det första någonsin).

IMAG0135

Porrar mig lite med en magbild som har med kommandet ämnet träning.
Utöver den vanliga träningen så har jag mina hantlar och situps som jag kör.
Hoppas på att hålla den i detta skicket eller en liten förbättring, för man vill ju
inte ha någon ölmage iaf. Och för er som inte tycker det är nått att lägga upp
så tränar jag ganska oseriöst, så jag vet att det knappt ger effekt med den tiden
jag väl lägger ner på att träna. Men jag gör iaf något och det känns bra för min del.

Nog om träning.
Nu ser man fram emot att åka till Jönköping då jag ska fira min bästis Ida.
Och glada besked är att jag har löst en sovplats då dag nummer två i Jönköping kommer.
Det blir hos Malin och Emelie , så det ska bli riktigt roligt att få lära känna dem mera.
Har ju som sagt chattat med dem för ett antal år sedan och snappat upp kontakten
ganska nyligen. Så det är riktigt roligt, trodde att efter firandet av min kompis att det
var dags att åka hem, men nu får man stanna lite längre.

Vill även få försökt sova över hos min morfar också som bor i Bodafors.
Få lite tid med honom också, så himla fint vid sjön han bor nära och skogspromenader
man kan ta. Guldvärda sekunder med min morfar.

3 kommentarer:

  1. HAHA oj va du tränat på, eller så är du allmänt Smal??

    SvaraRadera
  2. vilken äckel navel du har!
    Fniss!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt :) och det syns att träningen börjar ge resultat, om man jämför med äldre bilder!

    SvaraRadera