MapleStory Finger Point

onsdag 19 januari 2011

Svar på de senaste kommentarerna.


untitled

Det kommer alltid mer eller mindre konstiga kommentarer och här är två nya från
det senaste inlägget. Och senaste frågan på bloggen var “Vf är du så töntig?”.
Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera eftersom jag aldrig fått den kommentaren
innan från någon varken från internet eller av någon muntligt.

Men eftersom jag fick en fråga genom kommentars fältet ska jag besvara den även
om den inte blev rätt placerad. Anonym, jag har alltid varit smal och har problem med
att gå upp i vikt. Jag har legat mellan 60-65kg sedan jag gick i sjunde klass ungefär.
Men hellre att jag stannar i vikt än att rasa i vikt eller tvärtom.

Jag fick två olika syner på hur mina kommentarer kan tolkas.
Antingen är det någon som är avundsjuk på att jag lyckas så bra i mitt liv med
vänkretsar eller kärleken. Så det kanske är någon person som vill vara som mig,
men inte vågar ta steget att ta de egenskaperna som jag har. Inte för att vara självgod
nu men det är omtyckt att vara den jag är. Ingen som klagat på mig förutom en viss
person man engång i tiden var osams med. Jag har lämnat den personen utanför
mina gränser till intresse och hoppas på att onödig energi hålls borta.

Att ha en blogg har sina för och nackdelar men får jag säga vad jag får ut mest utav min
blogg så är det positiva känslor och kommentarer. Ett sätt att bearbeta olika ämnen och
även få skrivit av sig sånt som man vill förmedla till dem som intresserar sig utav mitt liv.

 

Skriv gärna alla slags frågor till vänster i frågelådan istället för att kommentera frågor.
Blir lättare för andra användare att se vad för några frågor som ställts.

1 kommentar:

  1. Strunt i de där kommentarerna, de vet inte vad de snackar om. Fortsätt som du gör, man märker som utomstående och som väl insatt att det bara blir bättre :)

    SvaraRadera