MapleStory Finger Point

onsdag 19 januari 2011

Snodde bilder från flickvännen.

Nu är det inte många timmar kvar tills det är dags att gå ner till tandläkaren.
Orkar inte vänta längre men jag är redigt trött eftersom jag inte har lagt mig ännu.
Får ta och sova när jag kommer hem igen och fråga när mamma kan ta och klippa mig.
Har ju ingen koll på hur man kan göra i ordning min frissa numera eftersom det är för
långt för att ens försöka.

Picture0004[10] IMG_0115 - Kopia copy[14]

Snodde ett par kort från flickvännens blogg som togs nu undertiden jag var där nu senast.
Jag åt tidigare två påsar med nudlar och Ninni vågade till och med äta lite även om hon är
livrädd för allt som liknar spagetti. Eftersom hon har dåliga erfarenheter utav spagetti i sitt
tidigare liv som kattvakt i vår familj. En riktig vildkatt är hon allt men rätt mesig ändå.

 

Jag är helt hundra på vem som kommenterat och förstår inte hur han orkar hålla på.
Sist han skrev till mig så ville han bli kompis med mig och nöjde sig med att vi kan
hålla kontakt över MSN / Internet. Men skenet bedrar och saker man säger kanske
inte riktigt stämmer överrens med vad han sagt tidigare.

Finns förresten bara en som håller på sådär omoget och kommenterar negativt som har med mitt
liv att göra. Fast det värsta var för ungefär 2 år sedan då han gav sig på min partner och tryckte ner
henne med elaka ord. Ord som satte sig långt in och sårade, men man ska inte ta åt sig utav
personer som honom. Ah nog om det, blir bara så trött på att det aldrig räcker bara.

Funderar på att lägga mig ner en stund och spendera tiden med att blunda.
Hoppas ni får en  toppen dag, för det blir min om jag lyckas komma undan hål igen.
Har ju som sagt aldrig haft hål tidigare! *stolt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar