MapleStory Finger Point

tisdag 22 februari 2011

Min dag hittills.


  IMAG0280 IMAG0281

Strax efter klockan hade blivit sju på morgonen så gick jag och la mig, efter ha spelat en massa HoN*.
Och jag vaknade strax efter klockan tolv men låg kvar i sängen och SMSa med flickvännen som skulle
iväg på roliga äventyr som chaffis idag. Sedan hörde jag mamma sitta vid sin dator utanför mitt rum.
Så jag ropade helt utan anledning “MAMMA DÅ?!”. Hon svarade tillbaks likadant och frågade om
hon kunde komma in. Hon ville växla sin hundra lapp till mynt, för hon ville gå och sola lite.
Så nu har jag bara enkronor kvar i mitt sparspöke, plus hundra lappen som syns på bilden.

IMAG0284

Efter att jag äntligen fick tagit mig upp ur sängen efter att fått pratat med flickvännen lite på telefon.
För övrigt väldigt bra start på dagen, men en annan bra sak på dagen är att jag har köpt ett väldigt
gott och onyttigt pålägg. Så fyra mackor fick det bli, Mohaha!

 IMAG0287  IMAG0289

20kr på Lidl för er som vill testa den. Och måste förbrukas inom 6 månader efter öppnad förpackning.
Så man har gott om tid på sig att möla i sig en massa gott. Smakar för övrigt inte för mycket som en
viss stor andel av sådana pålägg gör. Så denna var perfekt för min del som inte gillar allt för söta
och blir massa geggigt i munnen.

 

Nog om min morgon.
Idag är det bara en soft dag för jag är ju ledig och igår hade jag min sista dag hemma som sjukling.
Så det blir en massa musik, spelande, chattande och kolla hemsidor osv. Det gamla vanliga som sagt.
Så ni får ha d så bra, för jag ska njuta av min sista dag hemma. Helt frisk är jag inte men jag kan inte
stanna hemma från jobbet med bara lite snuva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar