MapleStory Finger Point

måndag 21 februari 2011

Stora mål avslöjas!


För några dagar sedan åkte jag till flickvännen för att bli frisk på hennes hemmaplan.
Och det har funkat bra även om jag varit utanför dörren mitt i natten och varit med henne och
jobbat ute i Alingsås och Herrjunga. Men idag ville jag ha en sista krya på mig dag för att
kolla hur jag mår egentligen. Och jag borde skaffa ett läkarbetyg eftersom jag varit sjuk
sedan förra veckan i lördags. Riktigt jävla svår förkylning med lite rethosta som tur är.

Nog om att jag har varit sjuk.
Eftersom jag inte varit på hemmaplan så har jag inte riktigt bloggat som vissa märkt.
Fick en kommentar i frågelådan att jag uppdaterar dåligt. Men åker man iväg så blir det
ju så. Men man kanske borde varna sina läsare att man tar en paus så dem som läser
inte behöver gå in och kolla. För dem slösar ju faktiskt typ max 10 sekunder på att
skriva in min adress och se att jag inte skrivit något nytt.

Jag har iaf haft det bra och ätit gott och varit hur lycklig som helst.
Ätit våfflor i helgen bl.a som jag längtat efter att få äta på jätte länge.
Sedan är flickvännen alltid redo med överraskningar så hon köpte en
godispåse till mig utan att jag märkte att hon hade tänkt betala något
för mig. Alltid är det nått och jag blir alltid mega glad eftersom jag inte är
van vid att få saker. Så kortfattat är hon helt klart bäst.

Vi har pratat mer om dem målen i livet jag har.
Och det är om bl.a jobb (helst i Allum köpcentrum som ligger i Partille), att bo tillsammans,
att efter ett tag när ekonomin finns och allt sånt att man börjar tänka på att bli förälder.
Vet inte om jag har skrivit ut det på bloggen tidigare att jag vill detta med henne.
Men då tar jag bloggens oskuld och skriver ut det. Det känns riktigt rätt och detta
är ingen förhastig slutsatts som tagits för man är alldeles för nykär osv.

Detta är något jag tänkt igenom extremt mycket och jag VET att det
kommer bli helt underbart och perfekt. Har man “the one and only” och
gärna vill vara en ung förälder så är det ju så att man måste ju börja tänka
i dem banorna. Har ju inte känts såhär rätt som det gör nu, så varför inte?

Hur som helst är det ju mitt och hennes val och vi båda skulle gärna vilja spela
fram tiden om ni förstår. Sedan har vi pratat lite om våran resa till Ullared där
flickvännen Caroline vill köpa kläder till mig som födelsedagspresent.
Så jag får försöka spara undan lite jag med, så jag kan gå därifrån
med massa nya fina grejer. Och kanske till och med slänga lite
gammalt? Eller bygga ut mitt klädskåp haha.

Jaja här får ni en jätte fin Ullareds låt.

1 kommentar:

  1. härlig blogg..!

    lycka till med jobbsökandet. :)

    kika gärna förbi min blogg..!

    SvaraRadera