MapleStory Finger Point

måndag 14 februari 2011

Uppdatering om hur jag mår.


Om exakt 2 veckor så har jag och Caroline varit tillsammans i tre månader.
Kanske inte något att hurra för eftersom det är rätt kort tid, men än så länge går det
felfritt och det känns helt underbart även om vi båda hade velat spendera större delen
av våra dagar tillsammans. Men när den dagen väl kommer så kommer det bli riktigt
skönt. Apropå något helt annat, så blev jag rätt glad när jag fick höra från min nya
kompis Malin från Jönköping. Att hennes kille frågade om dem skulle förlova sig.
Men hon vet inte riktigt även om hon gärna vill.

Eftersom dem har velat fram och tillbaks genom åren så tipsa jag henne om
att kolla hur det verkar nu mellan dem. För förlovar man sig på en dålig grund,
så blir det gärna lätt ovärt även om känslan och ögonblicket kommer att finnas
kvar då man gjorde det. Ett sådant steg ska man egentligen inte fundera på,
men att man borde ha ett stabilt förhållande innan man gör något sånt.
Om jag får säga hur jag tycker det ska vara.

Jag har för övrigt nu kollat på två avsnitt av Solsidan (avsnitt 5 och 6) och fick
skrattat lite igen, även om jag sett avsnitten innan. Men vad gör man inte för sin
mamma. Hon hade ju missat det som gick igår så hon fick kollat på det och det
som kommer på söndag.

Jag mår fortfarande skit och har huvudvärk och ska ta en till tablett och hämta
kallt vatten. Har vilat rätt bra idag och ska fortsätta med denna stilen tills jag
blir frisk igen. Fick höra från Ewy på MSN att det var synd att jag blev sjuk
på en dag som denna. Men det spelar ingen roll, jag har redan fått fira
alla hjärtans dag i lördags och det var mega mys.

Blir att vara hemma imorgon också, men är enligt schemat alltid ledig på tisdagar.
Vill bli riktigt frisk innan jag tar mig iväg till ICA. Ah ska försvinna en stund nu igen.
Så ni får ha d så bra.


Kör försiktigt nu inatt baby Ler med tungan ute Även om nu inte vägarna är såhär i Alingsås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar