MapleStory Finger Point

måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!


Idag är det alla hjärtans dag och man ska spendera tid med någon man tycker om helst då.
Men mitt och Carolines firande gjordes i lördags eftersom vi inte skulle få träffats idag pga
våra jobb som vi måste sköta. Jag däremot stannar hemma från att jobba på ICA tills jag
blir frisk. Jag har ont i huvudet och snuvig som bara den. Och sovit gott inatt? Hmm lite
bättre än igår iaf, men vaknar fortfarande med snustorr mun och försöker fukta ner munnen
med saliv som inte finns haha. Jaja alla har sitt helvete och mitt började i lördags.

Saknar Caroline massor, men det kanske är bäst att hon håller sig borta tills jag blir
friskare iaf. För vem vill bli smittad av det här. Ingen kan jag säga.

Inatt innan jag la mig kollade jag på Solsidan avsnitt 6 och ska försöka ladda ner avsnitt 5
också, eftersom mamma missade det som gick igår. Så ska hon få se båda avsnitten.
Idag blir det att ta det  lugnt och försöka dricka mycket vatten och knapra huvudvärkstabletter
även om jag inte gillar att ta medicin. Eftersom vi alltid lägger så stor energi på att ta ett litet
piller varje gång det är något. Dålig idé tycker jag, men vi alla tycker ju olika.
Dem flesta tänker nog såhär: “Bara det hjälper så spelar det väll ingen roll?”

Jaja nog om hur jag tänker.
Hoppas ni har det betydligt mycket bättre än mig en dag som denna.
Och att ni firar denna dag med någon ni tycker om, om ni nu inte har firat det redan som jag gjort.
Har ni missat vad jag gick gett till flickvännen så klicka här.

PB080202
Älskar dig bby <3

2 kommentarer:

  1. Kollar du också solsidan? haha tycker det är asbra ^^

    Och är själv väldigt emot piller/tabletter/medicin så undviker de så gott de går xD

    SvaraRadera
  2. Aw va gullig du är bby <3 Jag blir gärna förkyld bara jag får vara med dig <3 Förresten så börjar jag bli förkyld :P hahah vaknade med huvudvärk nu så det spränger som fan! Ska dricka massa vatten :D

    SvaraRadera