MapleStory Finger Point

söndag 13 februari 2011

Hejdå på schemat denna veckan också.


Söndagar är som dem brukar vara för mig och Caroline.
Det blir ett hejdå och en veckas väntan på att få kramas om igen.
Ett hejdå som alltid är lika tråkigt. Men idag blev lite jobbigare när hon
fällde tårar för att det blev alldeles för jobbigt denna gången.

Vi har fått njutit av varandra till max dessa dagarna även om jag varit riktigt sjuk.
Hon har pysslat om mig lite och jag klaga ett flertal gånger att jag vill vara frisk.
Masserat varandra, bara legat och hållit om varandra (fick höra att hon inte riktigt
fått göra det med sina tidigare förhållanden) och kollat på filmen Sebbe bl.a

Hon blev jätte glad över sina grejer hon fick, men lämnade kvar blomman eftersom
hon ändå hade fått gömma undan den för katterna hemma hos henne, som säkerligen
hade bitit sönder den. Lite små prat om att bo tillsammans uppkommer ofta och det
är ett mål jag vet att jag inte kommer ångra.

“Jag vill spendera hela mitt liv med dig Jocke, om jag får” fick jag höra och dem orden
gör mig så otroligt glad. Tack för dessa dagarna även om jag varit lite dålig men ibland
har man sådana dagar. Hoppas denna veckan går snabbt så vi får träffas snart igen.
Längtan har påbörjat och nu är det bara att vänta…

Låttiteln passade bra även om låttexten inte stämmer in riktigt.

1 kommentar:

  1. Kul att få höra en sådan sak =)
    och alltid mysigt att bli ompysslad om en man tycker om ^^

    SvaraRadera