MapleStory Finger Point

lördag 12 februari 2011

Bara Caroline idag <3 Erhm.. Menar alla hjärtans dag! ^^

Tidsinställt inlägg.

 IMAG0256 IMAG0259
Jag har många gånger sagt att det känns rätt tidigare men inte i denna skalan som jag känner
för dig. Nu vet jag verkligen hur det känns när man hittat den rätta och det är du Caroline.
Min enda önskan i livet är ett långt och lyckligt liv med dig. Och som jag har sagt
tidigare så har jag mål i livet med dig som jag hoppas går i uppfyllelse.
 
Många gånger har man känt att kärlek kanske inte är något, men när man älskar dig så mycket som
jag gör. Så förstår jag att jag haft så himla fel tidigare. Allt handlar om att ge livet och kärleken en ny
chans och detta vill jag göra med dig tills vi båda försvinner från denna värld.
 
Tillsammans klarar vi allt och ger varandra styrka att kämpa vidare med våra hinder i livet.
Idag är du mitt hjärta och du kommer vara det i repris många gånger om.
IMAG0253
Jag blev nöjd med mina saker jag hittade i stan idag (onsdags) och jag hoppas du blev glad för dem.
För er som inte vet riktigt vad jag köpte så kan jag skriva ut det här. Första fotot är på ett kort som
jag ska ha fyllt i tills på lördag när inlägget blir uppladdat. Andra fotot är en bok med tomma sidor
som man själv kan sätta in kort eller texter eller vad man nu vill för att titta tillbaks till.
Sedan gillar inte Caroline att få blommor eftersom dem vissnar och blir tråkiga fort.
Så jag tyckte jag såg en vanlig ros, men den var i plast. Så denna vissnar aldrig!
Har velat köpa någon ros till henne vid flertal tillfällen men alltid tänkt på att hon
inte gillar blommor. Så nu fick jag allt till det, även om det mer var symboliskt.

Caroline du är mitt hjärta
Älskar dig Caroline och det är riktigt mycket och jag hoppas du stannar kvar i mitt liv för evigt.

wwcarro_o_jocke[6] jocke_och_jaaaag[5]

1 kommentar:

  1. Gillar blommor själv, men det är som du skriver att det är lite trist att de vissnar så fort (om det inte är rosor då som man kan torka). Och plastblommor är alternativ men personligen tycker jag det är lite opersonligt. men det är smaksak såklart! och var inte menat som en pik mot ditt. men jag skriver bara vad jag tycker :)

    SvaraRadera